سبد دارایی‌های سهام عدالت برای هر کد ملی

افرادی که سهام عدالت دارند، می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی https://panel.sahamedalat.ir و وارد کردن کد ملی، دارایی‌های سهام عدالت خود را مشاهده کنند. در این سایت، جزئیات دارایی هر فرد به تفکیک شرکت‌های بورسی و تعداد و ارزش هر سهم نمایش داده می‌شود.

به گزارش راهبرد بانک، در سایت سهام عدالت آمده است:

این سامانه برای مشاهده وضعیت کلی سبد دارایی سهام عدالت است.

سهامداران باید قبلاً در سامانه خصوصی‌سازی روش سهامداری مستقیم را انتخاب کرده باشند.

اگر در ورود به سامانه مشکل داشتید، می‌توانید مشخصات و شماره تلفن خود را در سایت www.samanese.ir ویرایش کنید.

ورود به سامانه از طریق شماره تلفن همراهی که به نام کد ملی شما ثبت شده و قبلاً توسط سهامدار در سایت خصوصی‌سازی اعلام شده، امکان‌پذیر است.

حفاظت از اطلاعات محرمانه بر عهده سهامدار است و تمامی فعالیت‌ها در این سامانه ثبت و قابل پیگیری هستند.

مسئولیت استفاده از کد تایید ارسال شده از طریق پیامک بر عهده سهامدار است و هرگونه استفاده غیرمجاز توسط دیگران به شدت ممنوع است.

دسترسی و استفاده از این سامانه محدود، غیرقابل انتقال و فقط برای استفاده شخصی شما مجاز است.

مهدی حاجی‌وند، دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت، در خصوص روند برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت گفت: استان‌های خراسان شمالی، زنجان و گیلان مجامع خود را برگزار کرده‌اند و استان‌های دیگری مانند اصفهان و کردستان نیز آگهی دعوت به مجمع خود را منتشر کرده‌اند. در تیر و مردادماه، چندین استان دیگر نیز مجامع خود را برگزار خواهند کرد.

او افزود: جلسه بررسی و تشریح برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت در ۲۴ استان برگزار شده است و جلسات مشابه در استان‌های باقی‌مانده نیز در هفته‌های آینده برگزار خواهد شد.

حاجی‌وند ابراز امیدواری کرد که به تدریج شرایط شرکت‌ها بهبود یابد تا بتوانند صورت‌های مالی خود را حسابرسی کنند و تعاونی‌ها نیز آگهی دعوت به مجامع خود را منتشر کنند و این مجامع برگزار شوند.

دویست و شصت و چهارمین جلسه شورای عالی بورس و اوراق بهادار به ریاست دکتر خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی، و با حضور اعضای این شورا برگزار شد.