قیمت خودرو امروز ۲۵ تیر ۱۴۰۳/ شیب نوسانات بازار کاهش یافت؟

امروز دوشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۳، قیمت خودرو با نوسان خفیف در بازار ادامه یافت. بیشتر خودروهای داخلی با کاهش قیمت مواجه بودند، در حالی که برخی خودروهای مونتاژی افزایش قیمت داشتند.

به گزارش راهبرد بانک،امروز دوشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۳، قیمت خودرو با نوسان خفیف در بازار ادامه یافت. بیشتر خودروهای داخلی با کاهش قیمت مواجه بودند، در حالی که برخی خودروهای مونتاژی افزایش قیمت داشتند. روند قیمتی امروز با فراز و فرود همراه بود و تعداد کمتری از خودروها نسبت به روزهای گذشته نوسان داشتند، که این نوسان از یک تا چهل میلیون تومان متغیر بود.

قیمت خودرو‌های داخلی

بازار خودروهای داخلی بیشتر با کاهش قیمت روبروست. به عنوان مثال، تارا اتوماتیک V2 از محصولات ایران خودرو، امروز با کاهش ۱۳ میلیون تومانی به ۹۰۰ میلیون تومان رسید. همچنین دنا پلاس توربو ۶ سرعته که طی چند روز گذشته روند نزولی داشت، امروز با افزایش ۲۰ میلیون تومانی به ۹۱۰ میلیون تومان رسید و رکورد دار افزایش قیمت شد.

در بازار خودروهای داخلی، ساینا S اتوماتیک امروز با کاهش سه میلیون تومانی به ۵۰۹ میلیون تومان معامله شد. شاهین G (سانروف) نیز امروز با افت یک میلیون تومانی به ۷۱۱ میلیون تومان رسید و از کم‌نوسان‌ترین خودروهای شرکت سایپا بود.

قیمت خودرو‌های مونتاژی

بازار خودروهای مونتاژی امروز با نوسان به کار خود ادامه داد.

تیگو ۸ پرو (هیبرید) از محصولات لوکس شرکت مدیران خودرو امروز با افت ۲۰ میلیون تومانی نسبت به روزهای گذشته، به قیمت دو میلیارد و ۸۴۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

تمامی محصولات مونتاژی شرکت کرمان موتور بدون تغییر قیمت نسبت به روزهای گذشته، امروز را آغاز کردند.

فیدلیتی پرستیژ (۵ نفره) و فیدلیتی پرستیژ (۷ نفره) از محصولات محبوب بهمن موتور هر کدام به ترتیب با رشد ۲۵ میلیون تومانی و ۲۰ میلیون تومانی، به قیمت دو میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان و دو میلیارد و ۴۶۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شوند.

لاماری ایما، که در روزهای گذشته قیمت ثابتی داشت، امروز با افزایش ۴۰ میلیون تومانی به دو میلیارد و ۱۹۰ میلیون تومان رسید.