امنیت سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد با خدمات نوین بیمه‌ای ارتقاء یافت

در نشست مدیرعامل و اعضاء هیات مدیره بیمه ایران معین با دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی مطرح شد که بیمه‌ها می‌توانند فعالیت‌های اقتصادی در مناطق آزاد ایران را تضمین کنند.

به گزارش راهبرد بانک، به نقل از فرینا، نشست مدیرعامل و اعضاء هیات مدیره بیمه ایران معین با مرتضی بانک مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با محوریت توسعه همکاری‌های مناطق آزاد در بخش‌های بیمه‌ای در محل دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در تهران برگزار شد.

مرتضی بانک در این نشست با اشاره به سابقه فعالیت‌های شرکت بیمه ایران در کشور گفت: حضور شرکت بیمه ایران معین در مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی، فرصت‌های رقابتی جدیدی را برای حضور دیگر شرکت‌های بیمه‌ای در این مناطق فراهم کرده است. وی ادامه داد: مهم ترین عنصر در این نوع فعالیت‌های بیمه‌ای، افزایش خدمات موثر برای ذی‌نفعان، کاربران و بیمه‌گذاران است.

مشاور رییس جمهور با اشاره به اینکه هم اکنون در دنیا، شیوه‌های جدیدی برای تاثیرگذاری در بازار به وجود آمده که توجه به این شیوه‌ها می توان در توسعه بازارهای بیمه‌ای یک نکته مهم و کاربردی باشد تاکید کرد: بیمه ایران از ظرفیت‌های تخصصی بسیار خوبی برخوردار است و می‌تواند خدمات اثرگذارتر و کامل‌تری را به بیمه‌گذاران در مناطق آزاد کشور ارائه کند. یک سرمایه‌گذار یا تولیدکننده فعال در مناطق آزاد انتظار دارد در مواقع ضروری و جبران خسارت؛ پشتیبانی و حمایت‌های شرکت‌های بیمه‌ای را در کنار فعالیت‌های اقتصادی خود احساس کند.

تاسیس شعبه بیمه ایران معین در ۵ منطقه ویژه اقتصادی تا پایان امسال

مدیرعامل شرکت بیمه ایران معین نیز در این نشست به اقدامات انجام  شده این شرکت در مناطق آزاد کشور اشاره کرد و گفت: بیمه ایران معین از جمله بیمه‌های ثبت شده در مناطق آزاد کشور است و بزرگترین شرکت بیمه مناطق آزاد کشور در منطقه آزاد کیش قرار دارد که سهامدار اصلی آن هم بیمه ایران است.

داریوش محمدی افزود: بیش از ۵۰ درصد بازار بیمه‌ای در مناطق آزاد را بیمه ایران معین راهبری می‌کند. از چهار شرکتی بیمه‌ای که در مناطق آزاد به لحاظ سرمایه‌ای مستقر هستند، بیمه ایران معین، بزرگترین شرکت بیمه در مناطق است.

محمدی هم چنین از تاسیس شعبات این شرکت در ۵ تا ۱۰ منطقه ویژه اقتصادی در کشور خبر داد و ابراز امیدواری کرد که این امر تا پایان سال جاری محقق شود. وی ادامه داد: در نشستی که اخیرا با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد، مقرر شد تفاهم نامه‌ای برای ارائه خدمات بیمه‌ای به «کیش‌وندان» و پرسنل این سازمان منعقد شود که بزودی نهایی می‌شود. در این تفاهم نامه تسهیلات خرید بیمه‌نامه و تسهیلات قرض‌الحسنه تا سقف ۵ تا ۱۰ میلیون تومان در بیمه اتومبیل، آتش سوزی و حوادث در ۱۲ قسط به مشتریان بیمه ارائه می شود.

گردشگران جشنواره تابستانی کیش بیمه کرونا می‌شوند

مدیرعامل شرکت بیمه ایران معین همچنین از طراحی بیمه کرونا برای جشنواره تابستانه کیش امسال خبر داد و افزود: در صورت موافقت منطقه آزاد کیش، تمام گردشگران جشنواره تابستانی امسال، در فاصله ورود به جزیره تا خارج شدن از آن تحت پوشش این بیمه‌نامه قرار گرفته و هزینه‌های درمانی آنها تا مبلغ مشخصی توسط بیمه ایران معین پرداخت می‌شود.

 

 

منبع : ایبنا