وام بانک سرمایه/ وام با نرخ سود پایین و شرایط عالی

بانک سرمایه از سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را به‌عنوان ششمین بانک خصوصی ایران آغاز کرده است. بانک سرمایه با هدف افزایش رفاه مشتریان و ارائه‌ی خدمات بانکی کاربردی شروع به پرداخت وام‌های بانکی مختلف از سقف پرداختی ۱میلیارد تومان تا ۵۰میلیون تومان با شرایط متفاوت کرد.

به گزارش راهبرد بانک،بانک سرمایه از سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را به‌عنوان ششمین بانک خصوصی ایران آغاز کرده است. بانک سرمایه با هدف افزایش رفاه مشتریان و ارائه‌ی خدمات بانکی کاربردی شروع به پرداخت وام‌های بانکی مختلف از سقف پرداختی ۱میلیارد تومان تا ۵۰میلیون تومان با شرایط متفاوت کرد. در این مقاله ۴ وام بانک سرمایه را مورد بررسی قرار داده‌ایم و جزئیات شرایط دریافت وام از بانک سرمایه را مو به مو توضیح داده‌ایم. این مطلب، آگاهی‌ لازم در مورد گرفتن وام‌ از بانک سرمایه و شرایط مختلف وام‌های این بانک را به شما می‌دهد و کمک می‌کند راحت‌تر بتوانید از بانک سرمایه وام بگیرید.

وام ۱میلیارد تومانی با سپرده بلندمدت بانک سرمایه (وام بدون ضامن)

وام ۱میلیارد تومانی با سپرده‌ی بلند مدت بانک سرمایه بعد از افتتاح حساب بلندمدت در بانک سرمایه و سپرده‌گذاری در آن، به واجدین شرایط اهدا می‌شود. سود سپرده‌های بلندمدت بانک سرمایه برای حساب‌های یک ساله، دو ساله و سه ساله به‌ترتیب ۲۱درصد، ۲۱.۵درصد و ۲۲.۵درصد تعیین شده است.

بانک سرمایه نوع ضمانت دریافت وام با سپرده بلندمدت را مسدودی سپرده قرار داده است و دیگر به معرفی ضامن احتیاجی نیست. البته خوب است بدانید مسدودی سپرده بعد از تسویه‌ی کامل اقساط رفع خواهد شد. همچنین با مسدود شدن سپرده همچنان سود سپرده به حساب وام‌گیرنده تعلق می‌گیرد.

برای این وام بانک سرمایه نرخ سود سالیانه ۲۳درصد و حداکثر مدت بازپرداخت اقساط ۳۶ماهه را درنظر گرفته‌اند.

وام ۳۰۰ میلیون تومانی طرح نسیم بانک سرمایه

وام ۳۰۰ میلیون تومانی طرح نسیم بانک سرمایه که به “وام قرض‌الحسنه” بین مشتریان این بانک معروف است، با نرخ سود سالیانه ۴درصدی و حداکثر مدت بازپرداخت ۴۸ماهه به واجدین شرایط تعلق می‌گیرد. البته مدت زمان بازپرداخت این وام بانک سرمایه حداقل ۳ماه و حداکثر ۴۸ماه درنظر گرفته شده است که به انتخاب مشتری، مدت زمان بازپرداخت اقساط تعیین می‌شود.

بانک سرمایه، برای ضمانت وام نسیم معرفی ضامن رسمی را قرارداد کرده است. همچنین یکی از شروط اولیه‌ی دریافت این وام بانک سرمایه داشتن معدل حساب به مدت حداقل ۳ماه و حداکثر ۱۲ماه است که با خواباندن سرمایه در حساب قرض‌الحسنه ایجاد می‌شود.

در این وام بانک سرمایه مدت زمان خواب سپرده تأثیر بسیاری در تعیین میزان مبلغ وامی که متقاضی تعلق می‌گیرد، دارد. در جدول زیر شرح تاثیر مدت زمان خواب بر سقف اعتباری وام را آورده‌ایم:

مدت زمان خواب سپرده
مبلغ پرداختی وام (ضریب برابری تسهیلات)
۳ماه ۲.۱درصد سپرده
۴ماه ۲.۲۴درصد سپرده
۵ماه ۲.۳۳۳درصد سپرده
۶ماه ۲.۴درصد سپرده
۷ماه ۲.۴۵درصد سپرده
۸ماه ۲.۴۸۹درصد سپرده
۹ماه ۲.۵۲درصد سپرده
۱۰ماه ۲.۵۴۵درصد سپرده
۱۱ماه ۲.۵۶۷درصد سپرده
۱۲ماه ۲.۵۸۵درصد سپرده

برای مثال اگر معدل ۶ماهه حساب شما ۲۰میلیون تومان باشد مبلغ وامی که به شما تعلق می‌گیرد برابر با ۴۸میلیون تومان خواهد بود.

وام ۲۰۰ میلیون تومانی طرح مهر بانک سرمایه

وام ۲۰۰ میلیون تومانی طرح مهر بانک سرمایه برای اشخاص حقیقی و سقف ۵۰۰ میلیون تومان برای اشخاص حقوقی (شرکت‌ها و سازمان‌ها) با نرخ سود ۲۳درصدی و مدت بازپرداخت ۱۲ تا ۶۰ماه به متقاضیان این وام بانک سرمایه، پرداخت می‌شود.

قدم اول برای دریافت وام مهر بانک سرمایه افتتاح حساب کوتاه‌مدت عادی یا کوتاه مدت جاری و سرمایه‌گذاری حداقل مبلغ ۱۰میلیون تومان به مدت حداقل ۳ماه و حداکثر ۱۲ماه است. خوب است بدانید بانک سرمایه نوع ضمانت طرح تسهیلاتی مهر را معرفی ضامن رسمی و داشتن اعتبار شغلی قرارداد کرده است.

در این وام بانک سرمایه مدت زمان خواب سپرده، نوع حسابی که در آن سرمایه‌گذاری کردید و مدت زمان بازپرداخت از عوامل موثر بر میزان مبلغ واریزی وام به‌شمار می‌آیند؛ در جدول زیر جزئیات این موارد را مشاهده کنید:

مدت زمان خواب سپرده نوع سپرده مدت زمان بازپرداخت اقساط مبلغ پرداختی وام (ضریب برابری تسهیلات)
۳ماهه جاری ۱۲ماهه ۲۰۰درصد سپرده
۲۴ماهه ۱۰۰درصد سپرده
۳۶ماهه ۷۰درصد سپرده
کوتاه مدت ۱۲ماهه ۱۵۰درصد سپرده
۲۴ماهه ۷۵درصد سپرده
۳۶ماهه ۵۰درصد سپرده
۶ماهه جاری ۱۲ماهه ۴۰۰درصد سپرده
۲۴ماهه ۲۰۰درصد سپرده
۳۶ماهه ۱۸۰درصد سپرده
کوتاه مدت ۱۲ماهه ۳۰۰درصد سپرده
۲۴ماهه ۱۵۰درصد سپرده
۳۶ماهه ۱۰۰درصد سپرده
۹ ماهه جاری ۱۲ماهه ۴۵۰درصد سپرده
۲۴ماهه ۳۲۰درصد سپرده
۳۶ماهه ۲۱۰درصد سپرده
کوتاه مدت ۱۲ماهه ۴۵۰درصد سپرده
۲۴ماهه ۲۵۰درصد سپرده
۳۶ماهه ۱۵۰درصد سپرده
۱۲ ماهه جاری ۱۲ماهه ۵۰۰درصد سپرده
۲۴ماهه ۴۵۰درصد سپرده
۳۶ماهه ۳۰۰درصد سپرده
کوتاه مدت ۱۲ماهه ۵۰۰درصد سپرده
۲۴ماهه ۳۳۰درصد سپرده
۳۶ماهه ۲۲۰درصد سپرده

برای مثال اگر معدل حساب جاری شما در طی ۶ماه خواب سپرده، ۲۰میلیون تومان شود و بازپرداخت ۲۴ماهه برای‌تان درنظر بگیرند، مبلغ وامی که به شما تعلق می‌گیرد برابر با ۲۰۰درصد سپرده یعنی ۴۰میلیون تومان است.

وام ۵۰ میلیون تومانی طرح نقدی بانک سرمایه
وام ۵۰ میلیون تومانی طرح نقدی بانک سرمایه را بعد از افتتاح حساب قرض‌الحسنه با سود ۲۳درصدی و حداکثر مدت بازپرداخت اقساط ۳۶ماهه به متقاضیانی که شرایط دریافت این وام بانک سرمایه را دارند، اهدا می‌شود. البته نکته‌ی قابل توجه برای متقاضیانی که شغل آزاد دارند این است که، سقف وام برای این افراد ۱۰۰میلیون تومان درنظر گرفته شده اشت.

نوع ضمانتی که بانک سرمایه برای طرح تسهیلاتی نقدی تعیین کرده است، به شرح زیر است:

مبلغ پرداختی وام تا سقف ۲۰میلیون تومان: یک ضامن دارای کسر از حقوق
مبلغ پرداختی وام تا سقف ۵۰میلیون تومان: دو ضامن دارای کسر از حقوق
مبلغ پرداختی وام تا سقف ۱۰۰میلیون تومان: سه ضامن کسر از حقوق
به علاوه‌ی موارد بالا تا ۱۵۰درصد مبلغ وام چک گرفته می‌شود.
به عنوان نکته، خوب است در نظر داشته باشید؛ در این وام بانک سرمایه ۱۵درصد از مبلغ وام نزد بانک تا پایان تسویه‌ی کامل اقساط مسدود خواهد ماند و بعد از تسویه‌ی کامل اقساط دسترسی متقاضی به این مقدار از مبلغ وام آزاد خواهد شد.

جمع‌بندی
در این مطلب تمامی وام‌های فعال و در دسترس مشتریان بانک سرمایه را بررسی کردیم و جزئیات شرایط آن‌ها را مو به مو توضیح دادیم. اگر در این بانک حساب دارید، می‌توانید از فرصت‌های تسهیلاتی این بانک استفاده کنید و این وام‌های را بگیرید.