برای خرید کباب پز چقدر باید پول بدهیم؟

در این گزارش به بررسی قیمت جدید انواع کباب پز در بازار می پردازیم.

به گزارش راهبرد بانک، در این گزارش قصد داریم به صورت اجمالی انواع کباب پز را به شما معرفی و در پایان لیستی از قیمت‌های جدید کباب پز به شما ارائه کنیم. تا پایان با ما همراه باشید.

کباب پز یک دستگاه آشپزخانه است که برای پختنباز و سرخ کردن کباب درست شده است. این دستگاه شامل یک صفحه گرم کننده، گریل یا روکش سرخ کن و ممکن است دارای قسمتی برای چرخاندن کباب‌ها باشد. برای استفاده از کباب پز، ابتدا مواد لازم برای کباب را آماده می‌کنیم. سپس آنها را روی میخ‌های کباب پز قرار می‌دهیم. در صورتی که دستگاه دارای قسمت چرخاننده است، می‌توانیم کباب‌ها را بچرخانیم تا از همه طرف به طور یکنواخت پخته شوند.

کباب پز‌ها نیز مانند باربیکیو انواع مختلفی داشته و به شکل‌های گازی، برقی، تابشی، پایه دار و رومیزی تولید و به بازار عرضه می‌شوند. معمولا بر خلاف باربیکیو این دستگاه به صورت کباب پز گازی تمام استیل ساخته می‌شود در صورتی که باربیکیو از جنس ورق گالوانیزه با رنگ کوره‌ای تولید می‌شود.

در ادامه قیمت کباب پز در بازار را باهم بررسی می‌کنیم. با تیترکوتاه همراه باشید.

مدل قیمت

کباب پز دادلیسان مدل ۱۴ سیخ استاندارد ۲۰۲۳

۱,۸۳۱,۶۲۰

تومان

کباب پز مدل گازی

۷۵۵,۰۰۰

تومان

باربیکیو آتش‌ مهر مدل گازی آترا ۴۵

۴,۴۸۰,۰۰۰

تومان

کباب پز گازی مدل تاج

۹۲۰,۰۰۰

تومان

کباب پز فایر مدل PLUS

۶۹۸,۰۰۰

تومان

کباب پز آتش مهر مدل گازی استیل ۴۵

۱,۹۷۱,۰۰۰

تومان

 

لازم به ذکر است، قیمت های مذکور در بالا برگرفته از آگهی های اینترنتی و سایت های فروش آنلاین بوده و راهبرد بانک هیچ گونه دخل و تصرفی در تعیین این قیمت ها نداشته است.