به گزارش راهبرد بانک، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی قرضالحسنه مهر ایران ، دکتر «رضا قرائیپور» معاون برنامهریزی و توسعه بانک و «اباذر هادیشایسته» رئیس اداره کل حسابداری و بودجه از شعب بانک در استان اصفهان بازدید و عملکرد آنها را بررسی کردند.
در این بازدید دکتر «رضا قرائیپور» معاون برنامهریزی و توسعه بانک اظهار داشت: عمقبخشی به اجرای بانکداری دیجیتال موجب تسریع در انجام کارها، کاهش تردد مشتریان و در نهایت منجر به بهرهوری بیشتر خواهد شد، بنابراین باید در توسعه بانکداری دیجیتال و بالابردن ضریب نفوذ نرمافرازهای همراهبانک «مهریران» و «کیوبانک» تلاش کنیم.
وی با اشاره به شلوغی شعب و استقبال گسترده مشتریان از طرحهای متنوع بانک، افزود: بهتر است علاوه بر ابزارهای الکترونیکی، شعب نیز باجهای برای انجام فعالیتهای بانکی نظیر فراموشی رمز کارت، صدور کارت و … اختصاص دهند و از ازدحام و شلوغی شعبهها بکاهند.
«قرائیپور» ضمن بیان اینکه بیشتر مردم کشور از خدمات بانک قرضالحسنه مهر ایران بهرمنده شدهاند، گفت: هدف ما تبدیل کارت بانک قرضالحسنه مهر ایران به کارت زندگی مردم است به طوریکه مردم با داشتن حساب در این بانک و استفاده از خدمات بانکداری دیجیتال بتوانند همه نیازهای خود را در زیستبوم قرضالحسنه رفع کنند و این امر مستلزم توسعه بازاریابی خُرد اشخاص حقیقی و حقوقی است.
معاون برنامهریزی و توسعه بانک از توسعه بسته بانکداری خُرد صنوف در آیندهای بسیار نزدیک خبر داد و گفت: تدوین و برنامهریزی بانکداری اصناف از افقهای پیشروی بانک است و به زودی با توجه به رویکرد بانک مبنی بر بازاریابی تخصصی و نهادینه کردن آن در بانک، طرحهای مرتبط با بانکداری خُرد اصناف در بانک قرضالحسنه مهر ایران اجرایی میشود.
وی ادامه داد: این طرح پتانسیل بسیارخوبی خواهد داشت و به افزایش تعداد مشتریان و حمایت از اشتغال خُرد پایدار کمک شایانی خواهد کرد.
«قرائیپور» بیان کرد: بازاریابی تخصصی و مشتریمحور، رمز موفقیت بانک است. با توجه به عملکرد موفق بانک قرضالحسنه مهر ایران در ۲سال گذشته، تغییر رفتار در شبکه بانکی حاصل شده و مدلهای کسبوکار بانک توسط بانکهای برتر کشور الگوبرداری شده است. البته مشتریمداری و تکریم ویژه مشتریان، نقطه عطف و DNA موفقیت کار ماست و میتوانیم در این رقابت با مشتریمداری به موفقیت برسیم.
وی تأکید کرد: در خصوص جذب مشتری در قالب طرح مهریار باید بیشتر تلاش کرد، زیرا با جذب یک سازمان به دهها مشتری جدید دست پیدا میکنیم و اگر عملکردمان خوب باشد، همین مشتریان بهترین مُبلغ بانک قرضالحسنه مهر ایران خواهند بود، همچنین طرح مهریار و جاری ۲۲ که از جذابیت مناسبی برخوردارند، باید در شعب با جدیت دنبال شوند.
در ادامه این بازدید «اباذر هادیشایسته» رئیس اداره کل حسابداری و بودجه ضمن تقدیر از تلاش کارکنان بانک، عنوان کرد: لازم است راههای دستیابی به خدمات بانکداری دیجیتال بانک به بهترین نحو ممکن تشریح شود و پوسترهای ترویج بانکداری دیجیتال در شعب نصب شود تا مشتریان از اطلاعات لازم بهرهمند شوند.