بانک ملی ایران نسبت به هر گونه سوء استفاده افراد کلاهبردار از طریق تماس تلفنی برای نصب و راه اندازی اپلیکیشن ۶۰ و رمز یکبار مصرف بانکی هشدار داد.
به گزارش راهبرد بانک ،بانک ملی دیروز (شنبه) اعلام کرد: با توجه به تماس برخی افراد کلاهبردار که خود را نماینده این بانک معرفی می کنند، مبنی بر راه اندازی و نصب اپلیکیشن ۶۰ برای مشتریان جهت ارائه رمز یکبار مصرف بانکی، لازم است تا مشتریان گرامی از ارائه هر گونه اطلاعات حساب، رمز و تراکنش های خود به این افراد امتناع کرده و فقط از طریق سایت بانک ملی ایران نسبت به دریافت اپلیکیشن و نصب آن اقدام کنند. بانک ملی ایران تاکید می کند برای پیشگیری از هر گونه کلاهبرداری احتمالی و متضرر شدن، افراد به هیچ عنوان به این گونه تماس ها توجه نداشته و هوشیاری لازم را داشته باشند. بر اساس ابلاغ بانک مرکزی قرار بود از ابتدای خرداد، استفاد از رمز دوم یکبار مصرف، اجباری شود اما به دلیل آماده نبودن زیرساخت های بانک ها، اجرای این طرح برای مشتریان به تعویق افتاده است اما بانک ها همچنان ملزم به آماده سازی زیرساخت ها هستند.
این مطلب بدون برچسب می باشد.