برگزاری قرعه کشی بلیت قطار برای زوج های جوان

معاون اجرایی شرکت حمل ونقل ریلی گفت:تمام زوجینی که تاریخ عقد آنها در بازه زمانی ۲۹ خرداد تا ۴ تیر امسال است، مشمول قرعه کشی برای دریافت رایگان به مشهد خواهند بود.

به گزارش راهبرد بانک، آقای علیرضا علی سلیمانی گفت: همزمان با ایام سالروز ازدواج حضرت علی (ع) وحضرت زهرا( ص ) تمام زوجینی که تاریخ عقد آنها در بازه زمانی ۲۹ خرداد تا ۴ تیرماه امسال و مصادف با هفته ازدواج است، همچنین زوجینی که اسامی بانوان مزین به نام «فاطمه یا زهرا» و آقایان مزین به نام «علی» بوده و تاریخ عقدشان در بازه زمانی ۱۰ تیر ۱۴۰۱ (روز ازدواج سال گذشته) تا ۴ تیر ماه سال ۱۴۰۲ باشد، مشمول قرعه کشی برای دریافت رایگان به مقصد مشهد خواهند شد.

به گفته سرپرست معاونت اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی در این طرح به صورت قرعه‌کشی به هفت زوج با شرایط مذکور، چهار عدد بلیت رایگان اعطا می‌شود.

او می گوید: روش ثبت نام زوجین به منظور شرکت در قرعه کشی را ارسال صفحات اول و دوم شناسنامه زوجین تا تاریخ ۱۶ تیر امسال به به صفحه روبینو (به آدرس rajarail@) و ایتا (به آدرس rajarail@) مراجعه کنند.

علی‌سلیمانی گفت: قرعه‌کشی پس از صحت سنجي درخواست‌هاي ثبت شده، در روز ۱۸ تیر امسال مصادف با ولادت هفتمین اختر آسمان امامت، امام موسی کاظم(ع)، برگزار می‌شود.

گفتنی است از امروز پیش فروش تابستانه بلیت قطارهای مسافری آغاز شده و فروش اینترنتی بلیت قطار هم از ساعت ۱۴ آغاز می شود.