به گزارش راهبرد بانک، اگر شما هم با مراجعه به سامانه یکپارچه با خطای در صورتی که در بانک های مجاز حساب خود را وکالتی نموده اید، پس از زمان اعلامی در اطلاعیه، برای ثبت نام مراجعه نمایید مواجه شده اید نگران نباشید.
در پیگیری های ما افراد مختلف دلایل مختلفی برای این خطا عنوان کرده اند، مثلا برخی کاربران عنوان کرده اند این خطا از سمت بانک بوده و طبق بررسی های صورت گرفته هنوز برخی از بانک ها اسامی افراد را ارسال نکرده اند و دلیل نمایش این خطا همین موضوع می باشد که به زودی اسامی افراد به سامانه اعلامی ارسال می شود و این خطا برطرف خواهد شد. اما مسئولین خبر از ارسال تمامی اسامی از طرف بانک ها را داده اند.
یکی دیگر از دلایل شنیده شده این است به دلیل افزایش ترافیک و مراجعه بسیار بالای کاربران به سامانه خطاهای مختلفی که یکی از این خطاها همین خطای مذکور است رخ می دهد.
در هر صورت دلیل مشخص و تایید شده ای برای این موضوع عنوان نشده است و متقاضیان می توانند در ساعات مختلف مخصوصا ساعاتی که ممکن است تعداد مراجعه به سایت کمتر باشد به سامانه مراجعه کرده تا نسبت به سفارش خود اقدام کنند.
لازم به ذکر است که امکان ثبت سفارش تا ۱۰ خرداد برای تمامی متقاضیان امکان پذیر می باشد.
آغاز فرآیند ثبت و انتخاب در سامانه یکپارچه
طرح یکپارچه ثبت نام خودرو از تاریخ ۳ خرداد ۱۴۰۲ شروع شده و تا تاریخ ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ ادامه دارد.
همچنین امکان وکالتی کردن حساب ها از تاریخ ۲۰ تا ۲۹ اردیبهشت برای افرادی که قصد ثبت نام در این را داشتند میسر بوده است.
سلام پس پیامک تایید وکالتی بودن حساب و ارسال به سامانه یکپارچه خودرو از سمت بانک چیه که اومده؟
برای من هم همین پیغام رو میده.تا کی منتظر باشم؟
برای منم همین خطا رو میده درحالی که هم حساب وکالتی شده هم مبلغ مسدود شده . بانک هم سرزدم گفتند حساب مشکلی نداره
ممنون که پیگیر این موضوع بودید چرا هیچ اطلاع رسانی ای در باره این موضوع قبل از این انجام نشده بوده؟ چند روزه کلی از وقتمون رو صرف ثبت نام کردیم از بانک پیگیر شدیم با پشتیبانی تماس پرفتیم ولی نتیجه نداشته!!!!
با سلام. این خطا خود به خود تا قبل ۱۰خرداد رفع میشه ؟ یا باید به بانک مراجعه کنیم ؟
برای من هم بانک ملی حسابم همین خطا رو میده
سلام برای من هم همین وضعیت وجود داره پس کی میخوان مشکل رو بررسی کنند؟
منم أين خطأ رو ميده
برا من هم این خطا میاد
نمیدونم این چه وضعیتیه آخه بعد از پنج بار ثبت نام حتی با وجود مشمول بودن جوانی جمعیت قرعه در نیومد، الان هم این خطا پیش اومده، کی رفع میشه؟
برای این مشکل متاسفانه هیچ پاسخگویی وجود ندارد تقریبا هرکی از دوستان حساب ملی دارد با این مشکل مواجه است ولی بانک ملی ادعا میکند که کلیه اطلاعات ارسال شده است.
برای منم که تو بانک ملی از طریق سامانه فیروزه بانک ملی وکالتی کردم همین پیام نیاد و نمیتونم ثبت نام کنم. چیکار کنم؟؟؟
برای منم همین مشکل رو داره با انواع مرورگرها و سیستم عامل ها و در ساعات مختلف امتحان کردم اصلا فایده نداره.
منم تو بانک تجارت وکالتی کردم میرم تو سامانه میگه وکالتی نشده بانک هم میگه ارسال شده اسامی و پیامک هم برام آمده
منم همین مشکل داشتم الان درست شد برید نگران نباشید با لبتاب برید