به گزارش راهبرد بانک، بسیاری از خدمات بانکی به صورت غیر حضوری و از طریق اینترنت بانک گردشگری در اختیار مشتریان این بانک قرار گرفته اند. در حال حاضر تمامی بانک های کشور اعم از دولتی و خصوصی بخش گسترده ای از خدمات خود را در بستر اینترنت بانک به مشتریان ارائه می دهند. بدون شک راه اندازی سامانه اینترنت بانک اقدام مهمی در جهت افزایش میزان رفاه و رضایت مشتریان بانک گردشگری است.
در حال حاضر اغلب امورات بانکی مورد نیاز مشتریان بانک گردشگری از طریق ورود به سامانه اینترنت بانک قابل انجام هستند. با توجه به اهمیت خدمات و امکانات اینترنت بانک مذکور، ما قصد داریم در این مقاله به بررسی جوانب مختلف سامانه اینترنت بانک گردشگری بپردازیم، پس با ما در ادامه مطلب همراه باشید.
در سامانه اینترنت بانک گردشگری تمامی پرداختی ها، خرید و فروش ها و … به صورت آنلاین در هر ساعتی از شبانه روز انجام می شود و در صورتی که قصد ورود به سامانه اینترنت بانک گردشگری را دارید باید ابتدا وارد سایت ibank.tourism-bank.com شده و با وارد کردن اطلاعاتی که از شعبه مربوطه دریافت کردید می توانید از خدمات ارائه شده استفاده کنید. در ادامه راهنمای ورود به اینترنت بانک گردشگری ارائه شده است. به منظور استفاده از خدمات و ویژگی های پس ثبت نام اولیه در بانک گردشگری و دریافت نام کاربری و رمز عبور اختصاصی آدرس الکترونیکی ibank.tourism-bank.com را در مرورگر خود وارد نمایید.
در ادامه راهنمای ورود به سامانه اینترنت بانک گردشگری به آدرس اینترنتی ibank.tourism-bank.com نشان داده می شود.
ابتدا آدرس اینترنتی ibank.tourism-bank.com را در مرورگر رایانه خود وارد نمایید.
در این صفحه پس از وارد کردن نام کاربری، رمز عبور و رمز امنیتی موجود در تصویر بر روی گزینه” ورود” کلیک نمایید.
در این صفحه همچنین می توانید نحوه ورود خود را از طریق “رمز ثابت”، “رمز یکبار مصرف” ، “رمز شناسایی دو عاملی (اس ام اس)” و “شناسایی دو عاملی (همراه بانک)” تغییر دهید.