به گزارش راهبرد بانک، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، از ابتدای شروع این طرح در ۱۵ تیرماه سال ۱۴۰۱ تا اواخر آذرماه، بیش از ۵۰ هزار مشتری حقوقی فاقد کد شهاب با تکمیل اطلاعات خود، شناسه شهاب دریافت کرده اند.
نظر به اینکه دریافت کد شهاب الزامی بوده و تعدادی از مشتریان حقوقی دیگر همچنان فاقد کد شهاب هستند، ضروری است تا مشتریان با مراجعه به شعب بانک و تکمیل اطلاعات خود، آن را دریافت کنند.
شناسه هویت الکترونیک بانکی (کد شهاب) شناسهای ۱۶ رقمی است که برای هر مشتری بانکی به صورت اختصاصی صادر و در تمام بانکها بهصورت یکسان تعریف میشود، اما در صورتی که یک مشتری کد شهاب خود را دریافت نکرده باشد، در استفاده از خدمات بانکی با مشکل مواجه خواهد شد