شرایط وام نسیم پذیرندگان بانک سرمایه تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان

مشتریان حقیقی و حقوقی بانک سرمایه که دارای کارتخوان یا درگاه پرداخت متصل به این بانک هستند، می‌توانند تا سقف 200 و 500 میلیون تومان وام دریافت کنند.

به گزارش راهبرد بانک، بانک سرمایه در قالب طرح نسیم پذیرندگان به تمامی افراد حقیقی و حقوقی واجد شرایطی که از دستگاه کارتخوان یا درگاه پرداخت متصل به بانک سرمایه استفاده می‌کنند، وام با نرخ سود ۱۵ درصد اعطا می‌کند.

متقاضی برای دریافت این وام نیازمند حساب سپرده جاری با حداقل سه ماه کارکرد است و نباید به بانک بدهکار یا دارای قسط معوق باشد.

سقف وام نسیم پذیرندگان بانک سرمایه چقدر است؟

سقف این وام برای افراد حقیقی ۲۰۰ میلیون تومان و برای اشخاص حقوقی ۵۰۰ میلیون تومان تعیین شده است. همچنین بازپرداخت این وام به وسیله اعتبار شغلی وام‌گیرنده تضمین می‌شود و متقاضی برای دریافت این تسهیلات نیازمند جواز کسب و اعتبارسنجی است.

شرایط بازپرداخت وام ۲۰۰ میلیونی و ۵۰۰ میلیونی بانک سرمایه

حداکثر زمان بازپرداخت این وام ۳۶ ماه است و وام‌گیرنده در صورت اتخاذ وام ۲۰۰ میلیون تومانی ماهانه ملزم به پرداخت ۶ میلیون و ۹۳۳ هزار تومان است و در صورت اخذ وام ۵۰۰ میلیون تومانی باید هر ماه، ۱۷ میلیون و ۳۳۲ هزار تومان را به بانک پرداخت کند.

به این ترتیب، مجموع رقم وام و سود وام نسیم پذیرندگان برای وام‌گیرنده‌های وام ۲۰۰ میلیون تومانی، ۲۴۹ میلیون و ۵۹۰ هزار تومان و برای وام‌گیرنده‌های وام ۵۰۰ میلیون تومانی، ۶۲۳ میلیون و ۹۷۵ هزار تومان است.

هزینه‌های جانبی این تسهیلات نیز ۳۰۰ هزار تومان شامل هزینه تشکیل پرونده و اعتبارسنجی اعلام شده است.