سرپرست معاونت امور شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره “همراه شهر” با هدف افزایش خدمات بانکی غیرحضوری ، از استقبال شهروندان و مشتریان شبکه بانکی از این نرم افزار خبر داد.
به گزارش راهبرد بانک،به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، محسن امیری با بیان اینکه نخستین جشنواره "همراه شهر" با هدف کاهش مراجعه حضوری مشتریان به شعب و در راستای صیانت از سلامت آنان برگزار شده است،گفت: خوشبختانه این جشنواره توانسته ضمن شناساندن هرچه بیشتر خدمات نرم افزار" همراه شهر" به عدم حضور مشتریان در شعب کمک فراوانی کند.
وی با اشاره به پیشرو بودن بانک شهر در توسعه خدمات بانکداری الکترونیک،تصریح کرد: متناسب با استقبال کاربران به" همراه شهر" زیرساخت های مورد نیاز نرم افزاری و امنیتی این نرم افزار بیش از بیش تقویت شده است.
امیری ، با تاکید بر اینکه سرویس های "همراه شهر" با رعایت قوانین و مقررات حوزه پرداخت الکترونیک، شهروندان را از مراجعه به شعب بی نیاز و خدمات بانکی را در طول شبانه روز در دسترس آنان قرار داده است،ادامه داد:هم اکنون مشتریان بانک شهر می توانند در محیط کاربری ساده نرم افزار " همراه شهر" بانک شهر، فعالیت های بانکی خود را با اطمینان انجام دهند.
سرپرست معاونت امور شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر با بیان اینکه خدمات گسترده این بانک در توسعه بانکداری الکترونیک همواره موجب جلب رضایت شهروندان و مشتریان بوده است،گفت: خوشبختانه از ابتدای سال جاری، حضور شهروندان در پیشخوانهای شهرنت و استفاده از خدمات نوین بانک شهر افزایش داشته است.
منبع : ایبنا