لیست قیمت محصولات بهمن موتور اسفند ۱۴۰۲ [قیمت روز خودروهای دیگنیتی، فیدلیتی و اینرودز]

این مطلب به لیست قیمت محصولات بهمن موتور امروز 2 اسفند 1402 اختصاص دارد. برای اطلاع از قیمت روز محصولات بهمن موتور با ما همراه باشید.

به گزارش راهبرد بانک، خودرو در ایران و در طول چند سال گذشته همواره یکی از مهمترین چالش‌های مردم و حاکمیت بوده است. با توجه به ممنوعیت واردات خودرو خارجی که تازه در اواخر سال ۱۴۰۱ رفع شد، افزایش تقاضا و کاهش عرضه، قیمت خودروهای داخلی و مونتاژی افزایش شدید یافت و به مرور خودرو به کالایی سرمایه‌ای بدل شد که بسیاری از خریداران آن نه مصرف‌کننده واقعی، بلکه سرمایه‌گذاران کوتاه یا بلندمدت بودند!

دولت ایران از سال گذشته با طرح‌های متعدد فروش، عرضه خودرو در بورس کالا و نهایتا عرضه خودرو در قالب سامانه یکپارچه فروش خودرو کوشیده با افزایش دستوری عرضه و قیمت‌گذاری دستوری، این مشکلات را مدیریت کند. این مطلب، به لیست قیمت محصولات بهمن موتور امروز ۲ اسفند اختصاص دارد. با تکراتو از قیمت روز خودروهای بهمن موتور امروز ۲ اسفند آگاه شوید.

لیست قیمت محصولات بهمن موتور امروز ۲ اسفند ۱۴۰۲

شرکت بهمن موتور از جمله شرکت‌های شناخته شده در زمینه تولید انواع خودورهای مونتاژی است. محصولات این شرکت در قالب برندهای اینرودز (شامل ون‌ها)،‌ دیگنیتی و فیدلیتی (شاسی‌بلندهای لاکچری)، ریسپکت (سدان پرچمدار بهمن موتور) و کارا (وانت باری) تولید و عرضه می‌شود. در ادامه به لیست قیمت محصولات بهمن موتور امروز ۲ اسفند ۱۴۰۲ قرار دارد:

 

اینرودز ‌سی ۳۵ مدل ۱۴۰۲ ۸۱۰,۰۰۰,۰۰۰
دیگنیتی پرایم ۱,۹۷۰,۰۰۰,۰۰۰
دیگنیتی پرستیژ ۲,۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت پرایم ۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی پرایم ۷ نفره ۱,۹۴۰,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی پرایم ۵ نفره ۱,۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
کاپرا ۲ دو دیفرانسیل ۱,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کارا تک کابین ۵۹۵,۰۰۰,۰۰۰
کارا دو کابین ۶۷۵,۰۰۰,۰۰۰
بستیون T77 ۱.۵ لیتر توربو۲۰۲۳ ۳,۶۵۰,۰۰۰,۰۰۰