به گزارش راهبرد بانک، مشتریان حقیقی و حقوقی میتوانند برای دریافت بن کارت با مراجعه به یکی از شعب و ارائه مدارک نسبت به درخواست بن کارت اقدام نمایند. موسسه موظف است صرفاً برای مشتری دارای حساب نزد خود در چهارچوب ضوابط و مقررات و سایر مقررات مربوطه بن کارت صادر نماید امکان درخواست صدور المثنی برای بن کارتهای مفقود و یا منقضی شده توسط متقاضی صرفاً در شعبه صادر کننده وجود دارد. استفاده کنندگان از بن کارت می توانند از طریق پایانه های فروش و درگاههای اینترنتی اقدام به خرید کالا یا خدمات نمایند. همچنین می توانند توسط دستگا ه های خودپرداز و درگاه های اینترنتی قبوض خدمات شهری را پرداخت نمایند. پرداخت وجه نقد یا انتقال وجه به وسیله بن کارت امکان پذیر نیست. در صورت بروز هرگونه مشکل نظیر فقدان و یا سرقت بن کارت، امکان مسدود کردن آن با رعایت شرایط و ضوابط از طریق یکی از روش های مراجعه حضوری و یا تماس با شعب و یا مرکز ارتباط مشتریان به شماره تلفن ۸۸۲۱۰۰۰۷ برای متقاضی و استفاده کننده امکان پذیر خواهد بود. بن کارت قابلیت شارژ دارد صدور بن کارت فقط به نام مشتری و با درج نام بر روی کارت امکانپذیر است