حل خطای: در صورتی که در بانک های مجاز حساب خود را وکالتی نموده اید، پس از زمان اعلامی در اطلاعیه، برای ثبت نام مراجعه نمایید در سامانه یکپارچه

اختصاصی راهبرد بانک / با شروع ثبت نام دوباره مردم در سامانه یکپارچه بسیاری از افراد هنگام ثبت نام با خطای در صورتی که در بانک های مجاز حساب خود را وکالتی نموده اید، پس از زمان اعلامی در اطلاعیه، برای ثبت نام مراجعه نمایید مواجه می شوند که در این خبر علت این موضوع و روش حل این خطا را بررسی می کنیم.

به گزارش راهبرد بانک، اگر شما هم با مراجعه به سامانه یکپارچه با خطای در صورتی که در بانک های مجاز حساب خود را وکالتی نموده اید، پس از زمان اعلامی در اطلاعیه، برای ثبت نام مراجعه نمایید مواجه شده اید نگران نباشید.

در پیگیری های ما افراد مختلف دلایل مختلفی برای این خطا عنوان کرده اند، مثلا برخی کاربران عنوان کرده اند این خطا از سمت بانک بوده و طبق بررسی های صورت گرفته هنوز برخی از بانک ها اسامی افراد را ارسال نکرده اند و دلیل نمایش این خطا همین موضوع می باشد که به زودی اسامی افراد به سامانه اعلامی ارسال می شود و این خطا برطرف خواهد شد. اما مسئولین خبر از ارسال تمامی اسامی از طرف بانک ها را داده اند.

یکی دیگر از دلایل شنیده شده این است به دلیل افزایش ترافیک و مراجعه بسیار بالای کاربران به سامانه خطاهای مختلفی که یکی از این خطاها همین خطای مذکور است رخ می دهد.

در هر صورت دلیل مشخص و تایید شده ای برای این موضوع عنوان نشده است و متقاضیان می توانند در ساعات مختلف مخصوصا ساعاتی که ممکن است تعداد مراجعه به سایت کمتر باشد به سامانه مراجعه کرده تا نسبت به سفارش خود اقدام کنند.

لازم به ذکر است که امکان ثبت سفارش تا ۱۰ خرداد برای تمامی متقاضیان امکان پذیر می باشد.

آغاز فرآیند ثبت و انتخاب در سامانه یکپارچه

طرح یکپارچه ثبت نام خودرو از تاریخ ۳ خرداد ۱۴۰۲ شروع شده و تا تاریخ  ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ ادامه دارد.

همچنین امکان وکالتی کردن حساب ها از تاریخ ۲۰ تا ۲۹ اردیبهشت برای افرادی که قصد ثبت نام در این را داشتند میسر بوده است.