اینترنت بانک گردشگری / آدرس ورود و آموزش فعالسازی

آموزش فعالسازی، آدرس ورود و بررسی خدمات و امکانات اینترنت بانک گردشگری.

به گزارش راهبرد بانک، بسیاری از خدمات بانکی به صورت غیر حضوری و از طریق اینترنت بانک گردشگری در اختیار مشتریان این بانک قرار گرفته اند. در حال حاضر تمامی بانک های کشور اعم از دولتی و خصوصی بخش گسترده ای از خدمات خود را در بستر اینترنت بانک به مشتریان ارائه می دهند. بدون شک راه اندازی سامانه اینترنت بانک اقدام مهمی در جهت افزایش میزان رفاه و رضایت مشتریان بانک گردشگری است.

در حال حاضر اغلب امورات بانکی مورد نیاز مشتریان بانک گردشگری از طریق ورود به سامانه اینترنت بانک قابل انجام هستند. با توجه به اهمیت خدمات و امکانات اینترنت بانک مذکور، ما قصد داریم در این مقاله به بررسی جوانب مختلف سامانه اینترنت بانک گردشگری بپردازیم، پس با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

راهنمای ورود به اینترنت بانک گردشگری ibank.tourism-bank.com

در سامانه اینترنت بانک گردشگری تمامی پرداختی ها، خرید و فروش ها و … به صورت آنلاین در هر ساعتی از شبانه روز انجام می شود و در صورتی که قصد ورود به سامانه اینترنت بانک گردشگری را دارید باید ابتدا وارد سایت ibank.tourism-bank.com شده و با وارد کردن اطلاعاتی که از شعبه مربوطه دریافت کردید می توانید از خدمات ارائه شده استفاده کنید. در ادامه راهنمای ورود به اینترنت بانک گردشگری ارائه شده است. به منظور استفاده از خدمات و ویژگی های پس ثبت نام اولیه در بانک گردشگری و دریافت نام کاربری و رمز عبور اختصاصی آدرس الکترونیکی ibank.tourism-bank.com را در مرورگر خود وارد نمایید.

در ادامه راهنمای ورود به سامانه اینترنت بانک گردشگری به آدرس اینترنتی ibank.tourism-bank.com نشان داده می شود.

ابتدا آدرس اینترنتی ibank.tourism-bank.com را در مرورگر رایانه خود وارد نمایید.

در این صفحه پس از وارد کردن نام کاربری، رمز عبور و رمز امنیتی موجود در تصویر بر روی گزینه” ورود” کلیک نمایید.

در این صفحه همچنین می توانید نحوه ورود خود را از طریق “رمز ثابت”، “رمز یکبار مصرف” ، “رمز شناسایی دو عاملی (اس ام اس)” و “شناسایی دو عاملی (همراه بانک)” تغییر دهید.

از چه خدماتی در اینترنت ‌بانک گردشگری بهره‌مند خواهید شد؟

  • کلیه خدمات مربوط به سپرده‌ها
  • افتتاح سپرده
  • مشاهده جزئیات سپرده (اعم از موجودی، تاریخ افتتاح و …)
  • مشاهده صورت‌حساب سپرده‌ها (بر اساس تاریخ یا بر اساس تعداد)
  • انتقال وجه بین حساب‌های خود و به حساب‌های دیگران با استفاده از CVV2، تاریخ انقضا و رمز دوم کارت (رمز اینترنتی)
  • انتقال وجه به‌حساب سازمان‌های خیریه، انتقال وجه گروهی، انتقال وجه مستمر (انتقال وجه زمان‌دار به تاریخ آینده)
  • انتقال وجه بین‌بانکی با مبالغ بالا اعم از ساتنا، پایا، پایای مستمر و ساتنای مستمر با در اختیار داشتن شماره شبای سپرده مقصد
  • امکان مدیریت کارتابل سپرده‌های حقوقی و مشترک
  • امکان تغییر مشخصات سپرده
  • مسدودی سپرده،
  • رفع مسدودی سپرده،
  • بستن سپرده،
  • تغییر سپرده،
  • تعیین مقصد سود،
  • تغییر روز واریز سود.
  • خدمات کارت
  • مسدود کردن کارت
  • صدور کارت (درخواست خرید کارت هدیه، صدور کارت المثنی و کارت نقدی)
  • تعیین محدودیت‌های عملیات کارت (ایجاد محدودیت برای سقف انتقال از کارت، خرید کالا و برداشت از کارت)
  • تغییر سپرده‌های کارت (تغییر سپرده اصلی، درخواست افزودن حساب فرعی به کارت و حذف حساب فرعی از کارت)
  • امکان گزارش‌گیری از کارت شامل تغییرات کارت اعم از تغییرات سپرده کارت و تغییرات وضعیت کارت و تراکنش‌های کارت بانکی
  • امکان محدودسازی نوع تراکنش واریز، برداشت و …
  • خدمات رمز کارت (شامل درخواست رمز کارت و رمز اینترنتی کارت)
  • خدمات مربوط به تسهیلات
  • مشاهده لیست تسهیلات به همراه جزئیات آن‌ها
  • درخواست پرداخت اقساط به‌صورت آنی و برخط
  • خدمات چک
  • گزارش وضعیت دسته‌چک
  • درخواست صدور دسته‌چک
  • گزارش وضعیت چک‌های واگذارشده به سپرده
  • خدمات صدور چک مانند درخواست صدور چک‌بانکی و بین‌بانکی
  • تغییر تنظیمات
  • تغییر نام کاربری
  • تغییر رمز
  • مدیریت دفترچه کارت و سپرده
  • آخرین ورودها و تنظیمات امنیتی (امکان محدود کردن آدرس برای ورود به اینترنت بانک)
  • سایر خدمات
  • ثبت درخواست صدور و تغییر رمز سامانه‌های تلفن‌بانک، همراه بانک و پیامک بانک
  • ثبت درخواست پایانه فروش