اینترنت بانک سینا / آدرس ورود و آموزش فعالسازی

آموزش فعالسازی و استفاده از اینترنت بانک سینا به همراه دیگر جزئیات.

به گزارش راهبرد بانک، خدمات غیر حضوری بانک سینا از طریق اینترنت بانک سینا در اختیار مشتریان این بانک قرار می گیرند. در حال حاضر تمامی بانک های کشور بخشی از خدمات خود را از طریق سایت ها، سامانه ها و اپلیکیشن های مختلف به مشتریان ارائه می دهند. بانک سینا نیز تا حد امکان اکثر امورات مورد نیاز مشتریان این بانک را به صورت آنلاین و از طریق اینترنت بانک ارائه می دهد.

باتوجه به تمایل اغلب مردم برای استفاده از خدمات غیر حضوری، استقبال از اینترنت بانک نیز خوب بوده و همین امر سبب گسترش یافتن ارائه خدمات غیر حضوری بانکی شده است. مشتریان بانک سینا می توانند با مراجعه به اینترنت بانک خود از خدمات مختلفی همچون پرداخت قبوض، انتقال وجه، دریافت موجودی، ثبت چک های صیادی و… استفاده کنند.

باتوجه به گسترده و کارآمد بودن امکانات سایت مذکور، ما قصد داریم در این خبر به بررسی جوانب مختلف اینترنت بانک متعلق به بانک سینا بپردازیم، پس با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

معرفی اینترنت بانک سینا ib.sinabank.ir

نت بانک سینا، سرویسی جهت ارائه خدمات در هر زمان و هر مکان به مشتریان است و با استفاده از این سرویس، افراد می توانند کلیه امور بانکی خود را انجام دهند. بانک سینا با استفاده از استانداردهای صعنت بانکداری و با توسعه فناوری روز در خدمات خود به نیاز مشتریان توجه کرده و سرویس اینترنت بانک سینا را ارائه داد تا در هر جای دنیا فقط با داشتن اینترنت بتوان از خدمات اینترنت بانک سینا استفاده کرد.

کاربران می توانند با استفاده از ib.sinabank.ir به خدمات بانکی متعددی از جمله انتقال وجه، مدیریت چک، مدیریت تسهیلات، مدیریت کارت، خرید شارژ با سپرده و کارت، قابل استفاده جهت پرداخت قبض با سپرده و کارت، تغییر نام کاربری و تغییر رمز عبور و سایر خدمات دسترسی داشته باشند.

افراد می توانند از طریق منوی اینترنت بانک سینا ib.sinabank.ir از خدمات بی نظیر آن بهره مند شوند. یکی از مزایای قابل ذکر خدمات بانک سینا بهره مندی از بانکداری الکترونیکی است و با استفاده از آن، کاربران دیگر نیازی به مراجعه حضوری به شعب این بانک را ندارند. بنابراین نت بانک سینا راه حلی آسان و در دسترس برای انجام کلیه امور بانکی فراهم شده است.

نحوه ورود به اینترنت بانک سینا ib.sinabank.ir

باتوجه به گسترش بسترهای اینترنتی و افزایش تعداد سایت ها و سامانه های ارائه دهنده خدمات غیر حضوری، اغلب مردم تمایل دارند امورات مختلف روزمره خود را به صورت آنلاین به انجام برسانند. به همین علت بانک های کشور از جمله بانک سینا در راستای افزایش خدمت رسانی به مشتریان خود اقدام به ارائه خدمات غیر حضوری کرده اند.

اینترنت بانک سینا نیز به همین منظور راه اندازی شده تا بخشی از خدمات این بانک بدون نیاز به مراجعات حضوری برای مشتریان قابل دریافت باشند. نکته مهمی که در مورد اینترنت بانک وجود دارد این است که مشتریانی می توانند به سایت مذکور وارد شوند که نسبت به ثبت نام و دریافت نام کاربری و رمز عبور اینترنت بانک اقدام کرده باشند.

باتوجه به توضیحات گفته شده چنانچه قصد ورود به سایت اینترنت بانک را دارید باید نشانی اینترنتی ib.sinabank.ir را در مرورگر درج و جستجو نمایید تا صفحه اصلی سایت برای شما نمایش داده شود، سپس مطابق با تصویر زیر نام کاربری، رمز عبور و عبارت امنیتی که در تصویر مشاهده می کنید را در قسمت های مربوطه درج و بر روی گزینه “ورود” کلیک نمایید.

نحوه ثبت نام در اینترنت بانک سینا

با استفاده از اینترنت بانک سینا، مراجعات حضوری مشتریان کاهش یافته و به آسانی خدمات بانکی مورد نظر برایشان فراهم است. با توجه به این مورد، افرادی که مشتری بانک سینا هستند می توانند به صورت غیر حضوری و با ثبت نام جهت دریافت نت بانک سینا یا بازیابی نام کاربری و رمز عبورشان اقدام کنند.

برای استفاده از این امکانات، مشخصات فرد که شامل کد ملی و شماره موبایلش است در سیستم این بانک به ثبت رسیده و با استفاده از رمز پویا یا رمز ایستا خود می توانند به نت بانک سینا دسترسی داشته باشند. افراد می توانند به سایت بانک سینا به آدرس ib.sinabank.ir مراجعه کرده و از منوی بانکداری الکترونیک گزینه اینترنت بانک را انتخاب کنند.

در قسمت زیر کادر ورود، گزینه ثبت نام اینترنت بانک وجود دارد. با ورود به بخش ثبت نام اینترنت بانک با وارد کردن شماره ملی و شماره کارت می توان در اینترنت بانک سینا ثبت نام کرد.

پس از ورود و ثبت اطلاعات گام های بعدی و اطلاعات خواسته شده مانند توافق نامه، اعتبار سنجی تلفن همراه، اعتبارسنجی کارت، ثبت اطلاعات کاربری و در پایان با اتمام این مراحل ثبت نام انجام می شود. با استفاده از اینترنت بانک امکان دریافت موجودی، انتقال وجه، خرید شارژ و اینترنت، پرداخت قبوض، پرداخت اقساط، مسدودی کارت و مدیریت چک قابل ارائه است.

بنابراین برای ورود به اینترنت بانک نیاز به شماره مشتری معتبر، درخواست فعال کردن اینترنت بانک و نام کاربری و رمز عبور این سرویس لازم است. چنانچه نام کاربری سه مرتبه اشتباه وارد شود، نام کاربری مسدود شده و برای رفع مسدودی باید به شعبه مراجعه کرده یا بعد از ۲۴ ساعت دوباره برای ورود تلاش شود. بنابراین ثبت نام نت بانک سینا براحتی و در کمترین زمان ممکن از طریق سایت ib.sinabank.ir امکان پذیر است.

نجوه ورود به اینترنت بانک سینا چگونه است؟
برای ورود به سایت مذکور باید از نشانی اینترنتی ib.sinabank.ir استفاده کنید و مطابق با توضیحات گفته شده در همین مقاله پیش بروید.