اینترنت بانک سپه + آدرس و آموزش فعالسازی

آدرس مستقیم اینترنت بانک سپه + آموزش فعالسازی اینترنت بانک سپه به صورت کامل.

به گزارش راهبرد بانک، بانک سپه از جمله بانک های ایمن در کشور ایران بوده که خدمات خود را در زمینه های متنوع به مشتریان خود ارائه می کند. در طی سال های اخیر، بسیاری از بانک های کشور با این بانک ادغام شده اند و خدمات این بانک ها نیز از طریق بانک سپه ارائه می شود. یکی از خدمات ارائه شده از سوی این بانک، سایت اینترنت بانک سپه می باشد.

اینترنت بانک سپه به نشانی اینترنتی www.ebanksepah.ir در اختیار تمامی مشتریان این بانک قرار داده شده است. کاربران می توانند با استفاده از این سایت از خدمات غیر حضوری متنوعی که در ادامه به آن ها می پردازیم استفاده نمایند.

استفاده از اینترنت بانک سپه، تنها با فعال سازی بانکداری اینترنتی سپه امکان پذیر می باشد و بدیهی است که برای شروع کار، لازم است مشتریان بانک سپه به یکی از شعب این بانک مراجعه نمانید و درخواست خود را برای استفاده از اینترنت بانک ثبت نمایند.

این سامانه امکان استفاده از امور اینترنتی و غیر حضوری بانک های ادغام شده بانک سپه را هم برای کاربران فراهم می سازد. بنابراین افرادی که پیش از این دارای نام کاربری و رمز عبور جهت استفاده از خدمات غیر حضوری بانک های ادغام شده سپه بودند، می توانند با ورود مستقیم به سایت بانک سپه اقدام به انجام امور بانکی خود نموده و از مراجعه حضوری به شعب بانک سپه خودداری نمایند.

معرفی اینترنت بانک سپه www.ebanksepah.ir

  • بانک سپه به منظور ارائه خدمات غیر حضوری و اینترنتی به مشتریان خود، اقدام به راه اندازی سایتی به نام سایت اینترنتی بانک سپه نموده است. کاربران می توانند از طریق این سایت، از خدمات ارائه شده از سوی بانک سپه برای بهره مندی از امور غیر حضوری این بانک استفاده نمایند.
  • استفاده از اینترنت بانک سپه، تنها با فعال سازی بانکداری اینترنتی سپه امکان پذیر می باشد و بدیهی است که برای شروع کار، مشتریان بانک سپه می بایست به یکی از شعب این بانک مراجعه کنند و درخواست خود را برای استفاده از اینترنت بانک ثبت نمایند.
  • در حال حاضر، امکان استفاده از امور اینترنتی و غیر حضوری بانک های ادغام شده با بانک سپه، از طریق اینترنت بانک سپه به نشانی www.ebanksepah.ir وجود خواهد داشت. لذا افرادی که قبلا دارای نام کاربری و رمز عبور جهت استفاده از خدمات غیر حضوری بانک های ادغام شده با بانک سپه بودند، می توانند با ورود به سایت بانکداری غیر حضوری بانک سپه، اقدام به استفاده از خدمات این سایت کنند و نیاز خود را به مراجعه حضوری به شعب بانک کاهش دهند.

راهنمای ورود به سایت اینترنت بانک سپه www.ebanksepah.ir

بانک سپه تحت عنوان یک بانک ایرانی و در عین حال دولتی در کشور ایران شناخته می شود. این بانک در تلاش است که خدمات خود را تا حد امکان به صورت اینترنتی و غیر حضوری به مشتریان خود ارائه کند. به همین منظور، اقدام به راه اندازی سایت اینترنت بانک سپه نموده است. آن دسته از افرادی که قصد استفاده از خدمات غیر حضوری ارائه شده از طریق این سایت را دارند، می بایست که ابتدا اقدام به فعال سازی بانکداری اینترنتی سپه کنند.

پس از فعال سازی بانکداری اینترنتی، می توان به صورت غیر حضوری و آنلاین از خدمات سایت اینترنت بانک سپه بهره مند شد. در ادامه نحوه ورود به سایت ebanksepah.ir را توضیح می دهیم.

راهنمای ورود به سایت اینترنت بانک سپه
ابتدا به «سایت اینترنت بانک سپه» وارد شوید.

در حال حاضر، شما به سایت اصلی بانکداری اینترنتی سپه وارد شده اید. در صورتی که قصد استفاده از این سامانه و خدمات آن را دارید، می بایست که نام کاربری و رمز ثابت خود را وارد نمایید و سپس با وارد کردن عبارت امنیتی بر روی گزینه ورود کلیک کنید.

سامانه صیاد بانک سپه یکی از سامانه هایی است که می تواند برای ثبت اطلاعات چک های بانک سپه مورد استفاده قرار گیرد.

 

نحوه فعال سازی اینترنت بانک سپه

برای استفاده از هر یک از خدمات ارائه شده در سایت اینترنت بانک سپه، نیاز است که کاربران دارای نام کاربری و رمز عبور جهت ورود به این سامانه باشند. دریافت نام کاربری و رمز عبور برای ورود به اینترنت بانک سپه، فقط با فعال سازی این اینترنت بانک امکان پذیر می باشد. به منظور فعال سازی اینترنت بانک سپه، کاربران می توانند به صورت حضوری به یکی از شعب بانک سپه مراجعه کنند و درخواست خود را برای فعال سازی بانکداری اینترنتی سپه ثبت کنند.

در حال حاضر، امکان فعال سازی اینترنت بانک سپه به صورت غیر حضوری وجود نداشته و لازم است که کاربران برای دریافت نام کاربری و رمز عبور و فعال سازی اینترنت بانک سپه، به بانک مراجعه کنند و درخواست خود را برای استفاده از خدمات سایت ebanksepah.ir ثبت کنند.

پس از انجام مراحل مربوطه توسط متصدی بانک، یک نام کاربری و رمز عبور اختصاصی به مشتری تحویل داده خواهد شد که از طریق نام کاربری و رمز عبور ثابت ارائه شده، مشتری می تواند به سایت ebanksepah.ir وارد شود و از خدمات این سایت استفاده کند.

 

سامانه بانکداری غیر حضوری بانک سپه

سامانه بانکداری غیر حضوری بانک سپه، همانند اینترنت بانک پست بانک، با هدف ارائه خدمات آنلاین و الکترونیکی به مشتریان بانک سپه راه اندازی گردیده است و بدیهی است که استفاده از هر یک از خدمات بانکداری غیر حضوری سپه، با فعال سازی حساب کاربری امکان پذیر می باشد. در سامانه بانکداری غیر حضوری بانک سپه خدمات به دو بخش تقسیم بندی می شوند و کاربران می توانند از هر یک از خدمات ارائه شده بهره مند شوند.

خدمات بدون لاگین بانک سپه

در سامانه بانکداری غیر حضوری بانک سپه، یک سری از خدمات بدون نیاز به لاگین و فعال سازی حساب کاربری قابل انجام خواهند بود. این خدمات به خدمات بدون لاگین معروف هستند.

خدمات به همراه لاگین بانک سپه

یک سری از خدمات سامانه بانکداری غیر حضوری بانک سپه به صورت غیر حضوری و در عین حال با نیاز به لاگین قابل انجام خواهد بود. این خدمات اختصاصی تر هستند و مشتریان می بایست با فعال سازی پنل کاربری خود در سایت اینترنت بانک سپه، از این خدمات استفاده کنند.

 

کد فعال سازی اینترنت بانک سپه

طبق توضیحات داده شده، مشتریان بانک سپه برای استفاده از هر یک از خدمات سایت اینترنت بانک سپه (البته به جز خدمات بدون نیاز به لاگین)، می بایست که ابتدا اقدام به فعال سازی اینترنت بانک سپه به صورت اینترنتی و غیر حضوری کنند. بدین منظور نیاز به مراجعه حضوری مشتریان بانک سپه به شعب بانک سپه می باشد.

پس از فعال سازی اینترنت بانک سپه، کاربران می توانند با نام کاربری و رمز عبور، از هر یک از خدمات سایت ebanksepah.ir استفاده کنند. برای فعال سازی اینترنت بانک نیاز به دریافت کد فعال سازی است که از سوی سامانه بانک به شماره تلفن همراه فرد ارسال می شود.

این کد فعال سازی باید توسط مشتری به متصدی بانک ارائه شود تا در نهایت روند فعال سازی حساب کاربری در اینترنت بانک سپه انجام شود. بنابراین، لازم است که مشتریان برای دریافت کد فعال سازی، تلفن همراه خود را به همراهشان داشته باشند تا بتوانند کد را دریافت کنند.

خدمات ارائه شده در اینترنت بانک سپه

سایت اینترنت بانک سپه با هدف ارائه خدمات الکترونیکی و غیر حضوری به مشتریان بانک سپه راه اندازی شده است و بدیهی است که خدمات ارائه شده در این سایت، نیاز افراد را به مراجعه حضوری به بانک ها کاهش می دهند. به طور کلی خدمات ارائه شده در سایت ebanksepah.ir به دو نوع تقسیم بندی می شوند که در ادامه به این خدمات اشاره می کنیم.

خدمات بدون لاگین

این خدمات بدون نیاز به لاگین و یا فعال سازی حساب کاربری در سایت اینترنت بانک سپه، قابل دسترس خواهد بود. از جمله خدمات بدون لاگین ارائه شده در این سایت می توان به موارد زیر اشاره کرد.

اعلام مسدودی کارت ها

محاسبه شماره شبای حساب

استعلام ضمانت نامه های مختلف

خرید شارژ تلفن همراه

استعلام یارانه

پرداخت قبوض مختلف

استعلام وضعیت قبوض

دریافت و دانلود برنامه بانکداری اینترنتی سپه

خدمات به همراه لاگین

این خدمات با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور و ورود به پنل کاربری قابل دسترس خواهند بود. از جمله خدماتی که به صورت اختصاصی و به همراه لاگین قابل دسترس می باشند، می توان به موارد زیر اشاره کرد.

اعلام موجودی حساب

مشاهده سپرده های من

انتقال وجه به صورت پایا

صورتحساب سپرده

انتقال وجه به حساب دیگران

ثبت گزارش وضعیت چک

خدمات مربوط به چک

مشاهده اطلاعات مربوط به تسهیلات

گزارش های کارت بانکی

 

ارتباط با بانک سپه

بانک سپه برای رعایت حال مشتریان خود و اطلاع از درخواست های آن ها، راه های گوناگونی برای ارتباط در نظر گرفته است. شما می توانید از طریق ورود به سایت بانک سپه banksepah.ir​ و انتخاب گزینه «ارتباط ما» در منو موجود در قسمت بالای صفحه اصلی این سایت، از راه های گوناگون ارتباط با بانک سپه به طور کامل اطلاع پیدا کنید. نحوه وارد شدن به سایت بانک سپه را در ابتدای مطلب برای شما بیان کرده ایم، پس مشکلی در ورود به این سایت نخواهید داشت. بعد از انتخاب گزینه «ارتباط با ما» صفحه ای مانند شکل زیر را مشاهده می کنید که در اولین قسمت آن امکان ارتباط از طریق سامانه وجود دارد. برای این کار می توانید از طریق گزینه «ثبت شکایت» مشکل خود را بیان کرده و در ادامه از طریق گزینه «پیگیری شکایت» آن را پیگیری نمایید. هم چنین، در قسمت پایین همین صفحه راه های گوناگون ارتباط مانند شماره تلفن بانک سپه در بخش های مختلف،‌تلفن پاسخ گویی گویا، پست الکترونیک، شماره پیامک و کد پستی هم بیان شده اند.

راه های ارتباطی بانک سپه
تلفن مرکز ارتباط با مشتریان: ۱۵۵۷ شماره گیری ۱۵۵۷ بدون نیاز به کد شهر، ویژه تمامی استان‌های سراسر کشور و تلفن همراه است.
در صورت اختلال در مراکز مخابراتی، با شماره تلفن‌های ۳۵۹۱۲۳۴۸ ، ۳۵۹۱۲۳۴۹ ، ۳۵۹۱۲۳۵۲ ، ۳۵۹۱۲۳۶۷ -۰۲۱ تماس حاصل فرمائید.
ارتباط با اداره کل رسیدگی به تخلفات و شکایات بانک سپه با ۳۵۹۱۶۲۲۰ الی ۳۵۹۱۶۲۳۱ با کد شهر تهران (۰۲۱) تماس بگیرید
پیامک ۳۰۰۰۱۵۵۷
پست الکترونیک ۱۵۵۷@BankSepah.ir
ساعات پاسخگویی روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۶:۳۰ و پنجشنبه‌ها از ساعت ۸ تا ۱۲
کدپستی ۱۵۱۹۶۶۲۸۴۰
نشانی تهران، بالاتر از میدان آرژانتین، ابتدای بزرگراه آفریقا، خیابان دادمان (نوروز)، ساختمان نگین سپه -ادارات مرکزی بانک سپه