دستور کار مجلس برای بررسی تقاضای تفحص از عملکرد بانکهای خصوصی

جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی بعد از جلسه غیرعلنی برای بررسی لایحه بودجه به ریاست محمدباقر قالیباف شروع شد.

به گزارش راهبرد بانک، به نقل از ایسنا، جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی بعد از جلسه غیرعلنی برای بررسی لایحه بودجه به ریاست محمدباقر قالیباف شروع شد.

ادامه رسیدگی به لایحه دوفوریتی شوراهای حل اختلاف،بررسی طرح یک فوریتی اصلاح ماده الحاقی مصوب ۱۳۹۷.۶.۱۳ به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق‌التدریس و آموزش‌یاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش، لایحه یک فوریتی الحاق یک تبصره به ماده (۱۴) قانون صدور چک مصوب۱۳۵۵ و اصلاحات بعدی آن و طرح جهش تولید و تامین مسکن در دستور مجلس قرار دارد.

بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح اصلاح مواد (۱) و (۷) قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل چهل و چهارم (۴۴) قانون اساسی و اصلاحات بعدی آن و طرح فهرست قوانین و احکام نامعتبر در حوزه ورزش، لایحه نحوه کمکهای اشخاص حقیقی و حقوقی به سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور از دیگر موارد کاری مجلس است.

گزارش کمیسیون صنایع و معادن مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت دخانیات ایران، گزارش کمیسیون اقتصادی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد بانکهای خصوصی، گزارش کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست در مورد بررسی کیفیت تأمین و توزیع نهاده‌های دامی و گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد چگونگی اجرای سامانه های نظارتی در حوزه امور بانکی از دیگر موارد کاری مجلس است.