۱۷ هزار میلیارد ریال به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا پرداخت شد

معاون اعتبارات بانک شهر با تاکید بر اینکه سیاست های اعتباری این بانک در سالجاری بر پایه حمایت و کمک به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا تدوین شد گفت:تا پایان مرداد بیش از ۱۷ هزارمیلیارد ریال پرداخت شد.

به گزارش راهبرد بانک، به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، محمد علی خادمی با اشاره به اینکه بر خود لازم دانستیم با توجه به شرایط موجود حمایت از واحدهای آسیب‌دیده از کرونا را شدت بخشیم، افزود: در حال حاضر رانندگان مسافری درون و برون شهری خویش فرمای بیمه پرداز و فعالان اقتصادی که در سامانه «کارا» وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ثبت‌نام کرده اند در اولویت پرداخت تسهیلات بانک شهر قرار دارند.

خادمی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون واحدهای تولیدی و شرکت های خدماتی با هیچ مانعی برای دریافت تسهیلات از شعب بانک شهر مواجه نبود و نخواهند بود. وی تاکید کرد: ارائه تسهیلات متنوع به واحدهای تولیدی جهت افزایش و گسترش تولید ، مساعدت با واحدهای آسیب دیده و جلوگیری از عدم تعطیلی این واحدها و پرداخت تسهیلات مجدد جهت راه اندازی و رونق این واحدها و اشتغال پایدار از جمله سیاست های اعتباری بانک شهر در سال جاری است.

معاون اعتبارات بانک شهر با بیان اینکه حمایت از توسعه و آبادانی شهرهای کشور طی سال های اخیر همواره بخش مهمی از سیاست های اعتباری این بانک را به خود اختصاص داده است، ادامه داد: این مهم باعث تسریع در روند اجرایی پروژه های شهری و توسعه حمل و نقل عمومی از جمله مترو و ناوگان اتوبوسرانی در کلانشهرها شده است.

 

 

منبع : ایبنا