مدیرعامل بانک سینا به یزد سفر کرد

مدیرعامل بانک سینا در سفری یک روزه به شهرهای یزد، بافق و میبد، ضمن دیدار با کارکنان شعب از آمادگی این بانک برای تامین مالی بنگاه های اقتصادی این استان خبر داد.

به گزارش راهبرد بانک،  به نقل از روابط عمومی بانک سینا، دکتر ایمانی و هیأت همراه در بازدید از شعب یزد، بافق و میبد، با بررسی وضعیت عملکردی، از زحمات همکاران و تغییر رویکرد مثبت به سمت ارائه خدمات نوین بانکی و همچنین تلاش جمعی جهت ترویج و اشاعه سنت نیکوی قرض الحسنه قدردانی کرد.

دکتر ایمانی گفت: ظرفیت ها و قابلیت های ممتاز استان یزد به عنوان بهشت معادن و دارای صنایع عظیم فلزی، کاشی و سرامیک و همچنین جاذبه های گردشگری، اهمیت حضور موثرتر بانک سینا را ایجاب نموده و ضرورت دارد توسعه فعالیتها و ارائه خدمات سهل و نوین و همچنین تامین مالی بنگاههای فعال در استان حتماً در دستور کار قرار گیرد.

وی همچنین ضمن تقدیر از تلاش های صورت گرفته در زمینه کاهش مطالبات غیرجاری، بر توجه ویژه همکاران به توسعه فعالیتهای بانکی غیرمشاع تأکید و تصریح کرد: خوشبختانه با سیاست ها و برنامه هایی که در بانک سینا به اجرا گذاشته شده، دیدگاه جامعه نسبت به این بانک بهبود قابل توجهی یافته و در حال حاضر انتظارات از آن بالا رفته و شایسته است با تقویت ارتباط مدیریت و کارکنان و پاسخگویی سریع به درخواستهای متقاضیان و تکریم مشتریان، نقش راستینی که بر عهده ما نهاده شده به نحو احسن ایفا نماییم.

دکتر ایمانی خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات مهمی که برای افزایش نقش همکاران در توسعه و تعالی بانک انجام شده، افزایش دامنه اختیارات شعب در تخصیص منابع است که همکاران با استفاده بهینه از این ظرفیت، می توانند سهم بازار بانک سینا را افزایش دهند.

مدیرعامل بانک سینا در بازدید از باجه میبد، ضمن موافقت با تبدیل و ارتقاء وضعیت این باجه به شعبه و جابجایی مکان شعبه چمران یزد به منطقه صفائیه و همچنین تفویض اختیار پرداخت تسهیلات به کارکنان مجموعه های بزرگ صنعتی و معدنی فعال در منطقه و دانشگاهای علوم پزشکی، اظهار داشت: با توجه به کاهش حاشیه سود بانکی، تلاش برای افزایش سهم بانک از خدمات غیرمشاع که به کاهش قیمت تمام شده پول نیز می انجامد، ضروری است.

لازم به ذکر است در این دیدارها که معاونین امور شعب و مناطق، مهندسی و پشتیبانی، فن آوری اطلاعات و مدیر منطقه جنوب شرق حضور داشتند، مسائل و مشکلات پیش روی شعب بانک سینا در استان یزد مورد بررسی قرار گرفت و کارکنان شعب نیز نقطه نظرات خود را بیان کردند.

 

 

منبع : ایبنا