تیم های منتخب در اختتامیه دومین رویداد بینو ارزیابی شد

با حمایت بانک پارسیان و همکاری شرکت تامین خدمات سیستم های کاربردی کاسپین و شتابدهنده دیموند، دومین رویداد بینو روز سه شنبه ۲۰ خرداد ماه و به صورت آنلاین درمحل دانشکده فنی دانشگاه تهران برگزار شد.

به گزارش راهبرد بانک، به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان،  مراحل ثبت‌نام،ارزیابی اولیه تیم‌های ثبت‌نامی و جلسات ارزیابی مجازی تیم‌های منتخب از بهمن‌ماه سال ۱۳۹۸ برگزار شده و از میان آن‌ها، شش تیم به رویداد نهایی بینو راه پیدا کرده‌اند.

مسعود پشم‌چی، معاون فناوری‌های نوین مالی و اطلاعاتی بانک پارسیان که به‌صورت ویدئویی در این رویداد سخنرانی کوتاهی داشت، هدف از برگزاری این رویداد را شناخت و تعامل سازنده هرچه بیشتر بانک با شرکت‌ها و کسب‌وکارهای نوآورانه فین‌تک دانست و افزود: «این همکاری از ارائه API گرفته تا همراهی گروه‌ها و ایجاد مشارکت‌های راهبردی و سرمایه‌گذاری صورت خواهد گرفت.

کسری دولت‌خواهی، مدیر نوآوری و توسعه بازار شرکت کاسپین، غلامرضا خوش‌سیما، رئیس اداره نوآوری کسب‌وکار بانک پارسیان، حسام فرجی کارشناس توسعه فناوری‌های نوین مالی بانک پارسیان، امید ظریف‌پور، قائم مقام مدیرعامل شتابدهنده دیموند و علیرضا شاهپوری، مسئول تحقیق و نوآوری شرکت کاسپین در این رویداد به داوری شش تیم قوت ایرانی، سی (say)، نزدیک، چسب، سیدوگ و کاپدیس پرداختند.  

گفتنی است؛ رویداد «بینو»، دومین رویداد ارائه ایده‌ها، محصولات و راهکارهای نوآورانه و فناورانه توسط صاحبان ایده و یا محصول با محوریت حوزه‌های فین‌تک، اینشورتک، بانکداری باز، بلاکچین و … است که توسط شرکت تأمین خدمات سیستم‌های کاربردی کاسپین وابسته به بانک پارسیان با همکاری شتاب‌دهنده دیموند برگزار شده است

 

منبع : ایبنا