افزایش سرمایه بیمه تعاون

افزایش سرمایه بیمه تعاون از مبلغ ۴۹۰ میلیارد ریال به مبلغ ۱۵۰۰ میلیارد ریال از محل سود انباشته و مطالبات حال شده در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسید.

به گزارش راهبرد بانک، به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده بیمه تعاون مورخ ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ و صورتجلسه هیات مدیره مورخ ۱۳ آبان‌ماه ۱۳۹۸ افزایش سرمایه شرکت بیمه تعاون از مبلغ  ۴۹۰ میلیارد ریال به‌مبلغ ۱۵۰۰ میلیارد ریال از محل سود انباشته و مطالبات حال شده خود در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسید.

تقویت بخش خصوصی از برنامه‌های جدی بیمه مرکزی ایران بوده و براساس برنامه توسعه ششم قرار است بخش‌هایی از مسئولیت‌های حاکمیتی به بدنه خصوصی صنعت بیمه واگذار شود.

بیمه تعاون به عنوان یکی از شرکت‌های بیمه کشور با دیدگاه گسترش فعالیت حرفه‌ای بیمه‌ای و همچنین توازن ترکیب پرتفو و سودآوری در بازار بیمه کشور فعالیت می‌کند. گفتنی است، با توجه به کسب «سطح یک» توانگری مالی این شرکت به تشخیص بیمه مرکزی ایران و دارا بودن کادر فنی متخصص و مجرب و عملکرد مناسب و منطقی در ارایه به ‌موقع و شفاف اطلاعات و اعتماد صاحبان سهام‌ موجب شده است شرکت بیمه‌ تعاون از نظر کیفیت افشا و اطلاع‌رسانی مناسب در رتبه‌بندی شرکت‌های پذیرفته‌شده در بازار فرابورس با شفافیت مالی مناسب شرایط رشد ارزش بازار را به دست آورد.

 

منبع : ایبنا