پیام مدیر عامل بانک مهر اقتصاد

پیام مدیر عامل بانک مهر اقتصاد به مناسبت سالروز تاسیس بانک

به گزارش راهبرد بانک،مدیر عامل بانک مهر اقتصاد به مناسبت بیست و هفتمین سالروز تاسیس این بانک پیامی ابلاغ کرد. 

بسم الله النور

 

« کارآمدترين و بهرهورترين بانک ايران را خواهيم ساخت »

 

همكاران ارجمند

با تقديم سلام و خدا قوت

 

۲۳ آذرماه سال ۱۳۹۸، بيست و هفتمين سالگشتِ تاسيس بانک مهر اقتصاد را در حالي جشن ميگيريم که محکم و استوارتر از هميشه به دلگرميِ حمايت و همراهي مشتريان و تلاش، همدلي و پشتکار همکاران ارزشي و سخت کوش مان، بر فراز قلههاي اعتماد و اعتبار ايستادهايم، آنجا که نام مان يادآور گره گشايي و خدمت بي منت به هموطنان ارجمند است.

به مثابه نهالي که بيست و شش سال قبل غرس شد و با مهر و مراقبت شما، به درختي تنومند و سرفراز تبديل گشت. بي شک اعتماد و اعتبار، ميوههاي همين درخت تنومند و سرافرازند که امروز مهمترين سرمايههاي اين بانک ارزشي به شمار ميآيند و هر يک نشات گرفته از سلامت اخلاقي، اخلاص و تعهد مديران، کارکنان، مشتريان و تمامي ذينفعان گرامي ميباشند.

خداوند متعال را شاکريم که در کنار شما بزرگواران در يکي از خوش نام ترين بانکهاي کشور قدم در راه اعتلا و آباداني ايران اسلامي نهاديم، بانکي که علي رغم تمامي محدوديتها توانست شانه به شانه بانکهاي قديمي و با تجربه کشور حرکت کند و چه بسا در پارهاي موارد گوي سبقت را نيز بربايد.

يقين دارم با توکل به حضرت حق جلّ جلاله و با اتکاي به توانمندي شما عزيزان با تلفيق ۲۶ سال سابقهي کاري ارزشمند بانکي همراه با ۹۵ سال سابقهي سازماني بانک سپه و دهها سال تجربهي ساير بانکهاي همراه، کارآمدترين و بهرهورترين بانک ايران را خواهيم ساخت و در قامت بانکي بزرگ تر، به اعتمادِ اعتبار و حسن شهرتي که در کارنامه داريم، در مسير خودکفايي، استقلال اقتصادي کشور و خدمترساني به تمامي اقشار جامعه با رعايت الزامات قوانين بانکداري بدون ربا گام برداريم و در تحقق اقتصاد مقاومتي موثر واقع شويم. چرا که افتخار ما، خدمت رساني به آحاد ملت شريف ايران است و اميدواريم در اين مسير، رضاي خداوند بزرگ را فراهم نماييم.

و من الله توفيق.

 

با آرزوي توفيقات روز افزون

غلامحسن تقي نتاج . مدير عامل