نشست مشترک مدیران کل بانک قوامین و بیمه آسیا استان مازندران با هدف افزایش تعاملات

در جهت برقراري تعاملات بين سازماني، مديركل بيمه آسيا استان مازندران و هيأت همراه ضمن حضور در بانك قوامين، با محمودرضا رنجبر كوچكسرايي مديركل شعب استان مازندران ديدار و گفتگو کردند.

به گزارش راهبرد بانک،به نقل از روابط عمومی بانک قوامین در اين ديدار ، مهندس نقي زاده مديركل بيمه آسيا ضمن استقبال از افزايش مراودات فيمابين ، بانك قوامين را يكي از بانك هاي خوشنام و موفق در سيستم بانكي كشور دانست و برقراري روابط مؤثر بين آن بيمه و بانك قوامين را باعث افتخار مجموعه بيمه آسيا در استان دانست.

مديركل شعب بانك قوامين استان مازندران نيز ضمن خيرمقدم به ميهمانان، تعامل و ارتباط اثربخش بین سه بازار پول، بیمه و بورس را مهم دانسته و بيان داشت: اين ارتباط، ظرفیت قابل توجهی برای رشد و توسعه نظام تأمين مالی طرفين را فراهم می سازد که باید از آن استفاده کرد.

محمودرضا رنجبر كوچكسرايي بیمه را عامل ارتقای آرامش در نزد مردم و فعالان اقتصادی دانست و گفت: بیمه ابزاری برای ثبات اقتصادی، تجهیز پس اندازها و توسعه سرمایه گذاری، کاهش هزینه های مبادلاتی در اقتصاد و بهبود فضای کسب و کار و مدیریت ریسک ملی است.

بر اساس مذاكرات بعمل آمده ، مراتب امكان سنجي افتتاح حساب آن بيمه در بانك قوامين و ايجاد شرايط ويژه بهره مندي كاركنان بانك از موضوعات بيمه اي مورد بحث و توافق قرار گرفت.