کارکنان بانک سپه به عنوان عناصر اصلی حرکت مجاهدانه در جهت تحقق ماموریتهای محوله نقش آفرینی کنند

مدیرعامل بانک سپه در دیدارصمیمانه با نمایندگان کارکنان و مدیران منابع انسانی: کارکنان بانک سپه به عنوان عناصر اصلی حرکت مجاهدانه در جهت تحقق ماموریتهای محوله نقش آفرینی کنند

به گزارش راهبرد بانک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه: دکتر ابراهیمی بر ضرورت حفاظت از دستاوردهای بزرگ بانک سپه و تمرکز بر ماموریت‌های خطیر آتی این بانک تأکید کرد.بر اساس این گزارش ، دکترآیت اله ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه دردیدار صمیمانه۶ ساعته با نمایندگان کارکنان و مدیران منابع انسانی  مناطق واستان ها که صبح امروز(شنبه ۲۴ اردیبهشت ) در محل سالن آمفی تئاتر ساختمان شهید سپهبد قاسم سلیمانی بانک سپه برگزار شد، حفاظت از دستاوردهای بزرگ نخستین بانک ایرانی و تمرکز بر ماموریت‌های مهم آتی این بانک را تکلیف امروز همه کارکنان دانست.
دکتر ابراهیمی نهایی سازی طرح ملی ادغام به عنوان یک وظیفه پیچیده و چند بعدی را یکی از ماموریت‌های مهم بانک برشمرد که با اقدامات مجاهدانه کارکنان بانک سپه با موفقیت انجام شد. مدیرعامل بانک سپه با اشاره به اهمیت طرح تحول در فناوری اطلاعات و یکپارچه سازی سیستم ها در بانک سپه اظهار داشت: این کار بزرگ که با درایت و هوشمندی در بانک سپه با موفقیت انجام شد، هیچ الگوی بیرونی ندارد و در سیستم بانکی ایران بی نظیر است.
وی با تشکر از زحمات مدیران و کارکنان بانک خاطرنشان کرد: اقدامات انجام شده در بزرگترین بانک کشور همواره مورد توجه مسئولان نظام و مردم به عنوان مشتریان بانک بوده و لازم است از این دستاوردها مراقبت و حفاظت شود.
دکتر ابراهیمی طرح تحول راهبردی بانک در افق ۱۴۰۴ و تمرکز بر ماموریت‌های خطیر اقتصادی که بر اساس شایستگی و توان بانک سپه ،توسط مسئولان نظام به این بانک سپرده شده را بسیار حائز اهمیت برشمرد و گفت: امروز بانک سپه در معرض یک امتحان الهی و تکلیف شرعی در راستای خدمت به  مردم قرار گرفته که حاصل تغییرنگاه مردم و مسئولان به قابلیت های این بانک است و این تکلیف ایجاب می‌کند تا مدیران و کارکنان نخستین بانک ایرانی و بزرگترین بانک کشور با وحدت ، همدلی و تلاش مضاعف و مجاهدانه پاسخ اعتماد مردم و نظام را بدهند و مانند همیشه سربلند باشند.

هیچ اولویتی بالاتر از معشیت و رفاه کارکنان نیست 
مدیرعامل بانک سپه با اشاره به اهمیت نیروی انسانی به عنوان مهمترین سرمایه در بانک اظهار داشت:  در حال حاضر معیشت و رفاه کارکنان از اولویت‌های بانک است و هیچ یک از کارکنان بانک و خانواده آنها نباید احساس نارضایتی کنند.
دکتر ابراهیمی افزود : مدیران استانها مکلف به رسیدگی به مشکلات کارکنان و پاسخگویی به سوالات آنها هستند.
وی خطاب به کارکنان بانک نیز گفت: از کارکنان انتظار می‌رود با درک صحیح از فرایند ادغام در بانک سپه و با توجه به دستورالعمل ها و چارچوب های قانونی ، با سعه صدر و صبوری ، این فرصت را به مدیران بدهند تا به پیگیری مسائل و مشکلات رفاهی و معیشتی آنان بپردازند و مطمئن باشند مدیران بانک از هیچ تلاشی برای بهبود وضعیت کارکنان کوتاهی نخواهند کرد .
میرعامل بانک سپه حفظ شأن بانک وکارکنان آن و جلوگیری از تبعیض و بی‌عدالتی را از دیگر اولویتهای بانک عنوان کرد و از برگزاری مجامع بانک در آینده نزدیک خبر داد.
دکتر ابراهیمی بر لزوم تجمیع ساختارادارات رفاه و آموزش در زیر مجموعه نیروی انسانی بانک تاکید و از تشکیل اداره امور مدیران در مجموعه سرمایه انسانی برای مسئولیت های آتی بانک خبر داد.