پیام تبریک جناب دکتر رهنما به جناب آقای دکتر غلامحسین حسینی نیا، رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور

دکتر سپهدار رهنما، مدیر مسئول مجله راهبردهای نوین بانکداری؛ در پیامی انتصاب جناب آقای دکتر غلامحسین حسینی نیا را به عنوان رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور تبریک گفتند.

به گزارش راهبرد بانک، دکتر سپهدار رهنما، مدیر مسئول مجله راهبردهای نوین بانکداری؛ در پیامی انتصاب جناب آقای دکتر غلامحسین حسینی نیا را به عنوان رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور تبریک گفتند.

بسمه تعالی

برادر گرامی جناب آقای دکتر غلامحسین حسینی نیا
با سلام و تحیات

انتصاب شایسته جنابعالی به عنوان ریاست سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، که بیانگر صلاحیت ها، قابلیت ها و توانمندی های سرشار علمی و عملی آن برادر گرانقدر است را صمیمانه تبریک عرض می کنم. تردیدی نیست پیشینه دیرینه و درخشان و تجارب ارزنده و موفق آن برادر انقلابی و دانشگاهی در مناصب و عرصه های راهبردی، به ویژه در جایگاه ارزشمند ریاست دانشگاه کارآفرین دانشگاه تهران و معاون امورتعاون وزارت تعاون و همچنین اشراف همه جانبه بر وضعیت کسب و کار و آموزش مهارتی و حرفه ای، پشتوانه مطمئنی برای حل چالش ها و مشکلات عرصه کسب و کار و کارآفرینی در سطح کشور خواهد بود. دوام توفیق و سربلندی جنابعالی را در این سنگر خطیر تحت عنایت حضرت ولی عصر(عج) را از درگاه خداوند کریم و رحمان طلب می نمایم.

سپهدار رهنما
مدیر مسئول مجله راهبرد های نوین بانکداری
و سایت خبری تحلیلی "راهبرد بانک"