دکتر سپهداررهنما مدیر مسول پایگاه خبری تحلیلی راهبرد بانک"

مدیرعامل بانک دی باید در مقابل سهامداران پاسخگو باشد/قوه قضاییه جهت احقاق حقوق سهامداران ورود کند .

دکتر سپهداررهنما مدیر مسول سایت خبری تحلیلی راهبرد بانک "از جناب قیطاسی مدیرعامل بانک دی راجع به نماد بانک دی در بورس و تکلیف نامشخص سهامداران توضیح خواست .

به گزارش راهبرد بانک،دکتر رهنما مدیر مسول ماهنامه تخصصی راهبردهای نوین بانکداری در گفتگویی از مدیر عامل بانک دی خواست نسبت به  تعیین وضعیت نماد این بانک در بورس اقدام عاجل شود . و ابراز داشت هر چه سریعتر باید مدیران این بانک در مقابل ضرر سهامداران  پاسخگو باشند ،وی گفت : که زیان انباشته و ترکیب دارایی های بانک دی مطلوب نیست و باید سریع تعین تکلیف شود .

مدیر اندیشکده راهبرد بانک ،با اشاره به اینکه در سنوات گذشته متاسفانه مدیران قبلی این بانک به بنگاهداری روی آوردند و با دادن تسهیلات کلان بدون اعتبارسنجی باعث معوق شدن این تسهیلات شدند ،خواستار نظارت بیشتر بانک مرکزی بر روند فعالیت این بانک شد تا بیشتر از این سهامداران این بانک متضرر نشوند .

وی تنها راه احیای این بانک را فروش املاک مازاد،وصول مطالبات مشکوک الوصول و کاهش هزینه های تامین منابع سپرده ها و همچنین طراحی محصول جهت جذب سپردهای ارزان قیمت دانست.

بر اساس این گزارش ،دکتر سپهداررهنما اعلام کرد با توجه به اینکه اکثر سهامداران این بانک از خانواده معظم شهدا و ایثارگران هست ،می طلبد در صورت عدم سر و سامان دادن مدیران این بانک به وضعیت حقوق سهامداران  قوه قضاییه و دادستان کل ورود کند و حقوق از دست رفته سهامداران را احیاء نماید .