سازمان برنامه‌وبودجه کشور و بانک پارسیان تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

تفاهم‌نامه همکاری بانک پارسیان و سازمان برنامه‌وبودجه کشور اواخر سال 1400 اسفندماه به امضای کورش پرویزیان مدیرعامل این بانک و محمدعلی افتخاری سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان برنامه‌وبودجه کشور رسید.

به گزارش راهبرد بانک به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان ،تفاهم‌نامه همکاری بانک پارسیان و سازمان برنامه‌وبودجه کشور اواخر  اسفندماه به امضای کورش پرویزیان مدیرعامل این بانک و محمدعلی افتخاری سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان برنامه‌وبودجه کشور رسید.
در قالب این تفاهم‌نامه همکاری طرفین در برقراری و توسعه تعاملات در زمینه ارائه خدمات مالی و بانکی در چارچوب قوانین، مقررات، ضوابط و بخشنامه‌های پولی و بانکی و ضوابط بانک پارسیان انجام خواهد شد.

مدیرعامل بانک پارسیان در مراسم امضای این تفاهم‌نامه که سیامک دولتی معاون شعب و پشتیبانی بانک نیز حضور داشت، درباره همکاری‌های متقابل بین سازمان برنامه‌وبودجه و بانک پارسیان گفت: کارکنان سازمان برنامه‌وبودجه از فرهیختگان جامعه و جزو بهترین نیروهایی هستند که در موضوعات راهبردی کشور ما را هدایت می‌کنند و در وضعیت معیشت وزندگی مردم ایران و در بخش خدمت‌رسانی به دولت بسیار تأثیرگذار هستند .
پرویزیان در ادامه افزود: ما هم در این تفاهم‌نامه سعی می‌کنیم برای تکمیل خدمات رفاهی کارکنان سازمان کمیته راهبری مشترک مطابق امکانات و ظرفیت‌های بانک تشکیل دهیم.
مدیرعامل بانک پارسیان در ادامه به ظرفیت‌ها و دستاوردهای بانک در ارائه خدمات اشاره کرد و افزود: بانک پارسیان با تمامی خدمات الکترونیکی به‌روز آماده همکاری در قالب ارائه خدمات پرداخت ، خدمات کارت و مسائل مربوط به افتتاح حساب غیرحضوری و خدمات مجازی و نصب و استفاده از تجهیزات الکترونیک، برای کارکنان سازمان برنامه‌وبودجه است.
پرویزیان تصریح کرد : در حوزه سایر خدمات نیز در حوزه‌های لیزینگ ،مشاوره سرمایه‌گذاری، بیمه در مجموعه هلدینگ پارسیان قابل‌ارائه است و سعی می‌کنیم با استفاده از این ظرفیت‌ها زمینه لازم برای استفاده از کالاهای بادوام و کالاهای مصرفی کارکنان سازمان را نیز فراهم کنیم.
مدیرعامل بانک پارسیان درباره حوزه مسکن نیز نکاتی را اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در حوزه مسکن هم اتفاق خوبی افتاده است. ما در راستای اجرای طرح اقدام ملی مسکن با بعضی از دستگاه‌ها همکاری و توافق‌نامه‌هایی داشته‌ایم و یا در آستانه تفاهم هستیم که بعضی از مناطق تهران را احیا و بازسازی و بافت های مرکزی شهری را نیز احیا کنیم. در بحث مسکن به‌ویژه برای اقشاری که صاحب مسکن نیستند شاید بشود در سطحی با همکاری وزارت راه این کار انجام شود، تا چارچوب این کار در سال جدید انجام شود.
پرویزیان در مورد خدمات رفاهی نیز گفت: ما طرحی را با میراث فرهنگی و وزارت ورزش در مورد خدمات رفاهی برای ایام نوروز و ایام تابستان مثل هتل‌ها ، مراکز اقامتی و ورزشی با استفاده از خدمات اپلیکیشن تاپ پیگیری کردیم، این توافقنامه‌ها امضاشده است در برخی مناطق کشور مثل کیش نیز آن را اجرا کرده‌ایم و می‌توانیم در شهرهای دیگر نیز آن را اجرایی کنیم.
پرویزیان در پایان تصریح کرد: تمرکز ما بر خدمت‌رسانی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های متقابل است و پارسیان این آمادگی را خواهد داشت تا تمام خدمات متعارف و خدمات زنجیره مالی در اختیار خود را در خدمت سازمان برنامه‌وبودجه قرار دهد.

ساختار منظم از ویژگی‌های بانک پارسیان است
محمدعلی افتخاری معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان برنامه‌وبودجه در مراسم امضای تفاهم‌نامه گفت : با توجه به پیگیری‌ها و هماهنگی‌های صورت گرفته میان سازمان و بانک پارسیان قصد داریم که در راستای گسترش خدمات رفاهی کارکنان سازمان، به‌صورت هدفمند و باانضباط خاص که در شأن همکاران سازمان برنامه‌وبودجه است را فراهم کنیم.
افتخاری در ادامه بابیان اینکه فراهم آوردن چشم‌اندازی مطمئن از آینده برای همکاران مدنظر است، افزود: استقبال و آمادگی خوبی از سمت مجموعه بانک پارسیان اعلام شد و این شروع اتفاق خوب و مبارکی است و سعی می‌کنیم به‌مرور بافهم مشترک و با برنامه‌ریزی مستمر و هدفمند نیازهای رفاهی همکاران که پیش‌ازاین بیشتر به‌صورت برنامه‌ریزی‌های موقت بوده است را به شکل ثابت تبدیل کنیم و از ظرفیت‌های گسترده بانک پارسیان استفاده کنیم.
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان بودجه، گفت: بانک پارسیان با مدیریتی شایسته؛ بانک منظم و ساختارمندی است و سازمان در نظر دارد که به‌مرور بتواند از خدمات متمایز و ظرفیت‌های خوب بانک و هلدینگ های بانک استفاده بهینه داشته باشد.
گفتتی است در این مراسم محمدرضا خسروی راد مدیر امور شعب و بهرام هنرپرور، مدیر روابط عمومی بانک پارسیان نیز حضور داشتند.