رونمایی از طرح نوین روابط عمومی غرب استان تهران بانک مهر اقتصاد

طرح نوین روابط عمومی غرب استان تهران بانک مهر اقتصاد با حضور منصور شیخ‌الاسلامی، مدیر کل روابط عمومی وحوزه مدیریت بانک مهر اقتصاد و محمد قضائی، رئیس اداره امور شعب غرب استان تهران برگزار شد.

به گزارش راهبرد بانک، در این نشست که روز دوشنبه ۲۴دی‌ماه برگزار شد، منصور شیخ الاسلامی مدیرکل روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مهر اقتصاد در سخنانی با تقدیر از تدوین طرح نوین روابط عمومی غرب استان تهران، گفت: این طرح نشان‌دهنده بلوغ سازمانی روابط عمومی است و امید است با این طرح شاهد تحقق اهداف روابط عمومی و در نهایت بانک باشیم.

مدیرکل روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مهر اقتصاد همچنین به ضرورت توجه به مواجهه با پدیده‌های اجتماعی و نوع برخورد با اخبار منتشره در رسانه‌های اجتماعی و فضای مجازی پرداخت و خواستار توجه به این موضوع مهم شد. وی توجه به هدایت افکار عمومی و راهبری آن در فضای مجازی را امری مهم دانست.

شیخ‌الاسلامی، تدوین طرح نوین روابط عمومی غرب استان تهران را شاهدی بر بلوغ و نظام‌مند شدن روابط عمومی دانست و چنین اقداماتی را موجب خرسندی و کاهش دغدغه عنوان کرد.

وی بر ضرورت توجه به حوزه مشتریان تاکید کرد و با اشاره به تلاش انجام شده در اداره کل روابط عمومی بانک مهر اقتصاد جهت بهره‌مندی از مدل‌های طبقه‌بندی مشتریان، خواستار همکاری بیشتر روابط عمومی غرب استان تهران با اداره کل روابط عمومی شد.

محمدقضائی، رئیس اداره امور شعب غرب استان تهران، نیز طی سخنانی تدوین طرح نوین روابط عمومی غرب استان تهران را حاصل همدلی و همکاری مدیران و روسای شعب غرب تهران دانست. وی همچنین بر این نکته تاکید کرد که در دوره جدید فعالیت روابط عمومی پویایی ایجاد شده است.

در این جلسه، حجت‌الاسلام مهدی رحیمی، مسئول فرهنگی غرب استان تهران نیز همکاری و تعامل صحیح مدیران و رؤسای شعب با روابط عمومی را امری ضروری دانست و با تاکید بر نتایج مثبت استفاده از خرد جمعی، با بیان حدیثی از پیامبر اسلام(ص)، حسادت، عداوت و خودبزرگ‌بینی را سه رذیله مانع تعاون و همکاری عنوان کرد.

در این نشست، علیرضا خوشرو، مدیر روابط عمومی غرب استان تهران نیز طی سخنانی درخصوص فرایند آماده‌سازی این طرح، از برگزاری جلسات هم‌اندیشی با حضور روسای شعب این استان جهت اخذ نظرات و پیشنهادات شعب برای بهبود عملکرد روابط عمومی خبر داد.

به گفته خوشرو، پس از اخذ نظرات روسای شعب غرب استان تهران، دو جلسه در قالب طوفان فکری با حضور منتخبانی از  روسای شعب، برگزار شد و  تکمیل و روند اجرایی طرح اولیه به صورت مبسوط بررسی شد.

خوشرو افزود: پس از تدوین دوباره طرح پیشنهادی، این طرح که حائز نظرات کامل حوزه صف سازمان بود، به منظور بهره‌مندی از توان فکری حوزه ستادی، در جلساتی با حضور معاونان و مدیران غرب استان تهران، مطرح و نظرات جدید نیز اخذ و طرح تکمیلی با بهره‌مندی از رهنمودهای مدیر کل محترم غرب استان، آماده ارائه و رونمایی شد.

علیرضا خوشرو، مدیر روابط عمومی غرب استان تهران، درخصوص ویژگی‌ این طرح گفت: این طرح به منظور رفع خلاء عدم وجود طرحی جامع درخصوص فعالیت روابط عمومی غرب استان تهران، با اتکا به نظرات مبسوط روسای شعب این استان که اطلاعاتی مناسب درخصوص نیازهای واقعی جهت ایجاد تعامل دوسویه با مشتری و مخاطب و همکاران دارند تنظیم شده است. وی هم‌اندیشی با روسای شعب را عامل ایجاد تعامل صمیمی با روسای شعب و به تبع آن تعامل صحیح و سازنده با کلیه همکاران که بخش اعظم منابع انسانی بانک را پوشش می‌دهند، عنوان کرد. وی همچنین توجه بسیار خوب و ایجاد تعامل صحیح و توام با صمیمیت با همکاران و توجه به تدوام تعامل با مشتریان را از جمله نتایح این طرح دانست.

به گفته مدیرروابط عمومی غرب استان تهران، این طرح در هشت سرفصل آماده شده است و قابلیت آن را دارد که با همکاری استان و همچنین دفتر مرکزی و پیش‌بینی منابع مالی و انسانی، به مرحله اجرا درآید تا شاهد رشد و بالندگی بیش از پیش روابط عمومی غرب استان تهران باشیم.

این نشست روز دوشنبه گذشته، ۲۴دی‌ماه، با همراهی معاونان و مدیران و برخی روسای شعب غرب استان تهران بانک مهر اقتصاد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی غرب استان تهران، این طرح به منظور تدوین سندی جامع درخصوص فعالیت‌های قابل انجام در حوزه روابط‌عمومی استان و ایجاد بستر مناسب با توجه به استراتژی‌ها و سیاست‌گذاری‌های دفتر مرکزی توسط روابط عمومی غرب استان تهران تدوین و آماده شده است.

منبع: روابط عمومی غرب استان تهران بانک مهر اقتصاد