دو طرح بانک رفاه برای تکریم از مدافعان سلامت و اشتغالزایی

بانک رفاه کارگران، در سال” جهش تولید” با هدف کمک به ایجاد اشتغال و حمایت از تولیدات داخلی طرح “رفاه کالا ” و برای تکریم فعالان حوزه سلامت طرح “جهش مهر سلامت ۹۹” را کلید زده است.

به گزارش راهبرد بانک، به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، فعالان حوزه سلامت از جمله افرادی بودند که در این روزهای کرونایی تمام تلاش خود را صرف درمان بیماران کرونایی کرده اند که در همین راستا بانک رفاه کارگران با هدف قدردانی از تلاش جامعه پزشکی کشور، ارائه خدمات مطلوب شبکه بانکی به فعالان حوزه سلامت، اجرای طرح "جهش مهر سلامت ۹۹" را در دستور کار قرار داد که مشمولان آن؛ جامعه پزشکی کشور، اعضای هیأت علمی فاقد پروانه مطب شاغل در مراکز درمانی، پرستاران شاغل در مراکز درمانی که دارای شماره نظام پرستاری از سازمان نظام پرستاری و همچنین کارکنان شاغل تمام وقت مراکز درمانی که دارای حساب نزد بانک رفاه و کارکنان داروخانه ها هستند می توانند از تسهیلات با نرخ سود سالانه ۱۸ درصد بهره مند شوند.

اجرای این طرح تا پایان خرداد ماه ۱۴۰۰ ادامه دارد و متقاضیان واجد شرایط می توانند به منظور تهیه و تأمین مواد مصرفی، تأمین اموال و خدمات، ابزار کار و تجهیزات مورد نیاز برای محل فعالیت، لوازم یدکی تجهیزات پزشکی و اعضای تحت تکفل خود، تعمیرات اساسی و بازسازی کامل مطب یا واحد مسکونی و همچنین برای خرید مطب و داروخانه درخواست تسهیلات بدهند.

همچنین بانک رفاه کارگران، در سال جهش تولید با هدف کمک به ایجاد اشتغال و حمایت از تولیدات داخلی که پایه توسعه اقتصادی کشور است "طرح رفاه کالا" را کلید زده تا به مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی و تمامی افراد حقیقی که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت می کنند تا سقف ۵۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت کند.

در گامی دیگر این بانک به منظور پوشش تعداد بیشتر متقاضیان طرح رفاه کالا، تمامی اشخاص حقیقی که حقوق بگیران از بانک رفاه هستند و مشتریان اختصاصی بانک، کارکنان و اقوام درجه یک آن ها، همچنین کارکنان مشتریان بانکداری شرکتی که با امضای تفاهم نامه تعهد کسر اقساط کارکنان آن ها از سوی مشتریان شرکتی قبول شده مزایای استفاده از طرح رفاه کالا داده می شود.

تسهیلات این طرح ۱۵ درصد و با بازپرداخت ۳۶ ماهه و به منظور خرید لوازم خانگی، اداری، مبلمان و … و بدون نیاز به سپرده گذاری و ایجاد میانگین حساب تعیین شده است.

از این رو، تسهیلات طرح مذکور به متقاضیان خرید کالا از شرکت های تولیدی و توزیعی پس از معرفی به فروشگاه های اسنوا، پاکشوما، سینجر، راه آورد کالای ایزدی و فرش آرا اعطا می شود.

همچنین به منظور سهولت و تسریع در پرداخت تسهیلات به بازنشستگان و مستمری بگیرانی که حقوق خود را از طریق بانک رفاه دریافت    می کنند، فقط اخذ گواهی کسر از حقوق منوط به اینکه ۶۰ درصد حقوقشان مجموع کل اقساط تسهیلات های دریافتی را پوشش دهد کفایت کرده و در صورت تشخیص ارکان اعتباری شعبه نیازی به ضامن ندارد.

 

 

منبع : ایبنا