دلار باز هم ارزان شد /سقوط ادامه دارد

بررسی‌های بازار ارز نشان می‌دهد نرخ ارز به خصوص دلار در بازار آزاد از روز گذشته با اُفت قیمت محسوسی مواجه شده و روند کاهشی قیمت‌ها در روز جاری نیز ادامه دار بوده است.

به گزارش راهبرد بانک،"بررسی‌های بازار ارز نشان می‌دهد نرخ ارز به خصوص دلار در بازار آزاد از روز گذشته با اُفت قیمت محسوسی مواجه شده و روند کاهشی قیمت‌ها در روز جاری نیز ادامه دار بوده است.

از میزان، این روند نزولی تاثیر مستقیمی در بازار طلا و سکه داشته به طوریکه با ورود دلار به کانال ۱۱ هزار تومانی از روز گذشته شاهد کاهش قابل توجه قیمت انواع سکه به خصوص سکه امامی در بازار بوده ایم و این روند هم چنان ادامه دارد. به نحوی که در ۳ روز گذشته قیمت دلار حدود ۷۰۰ تومان کاهش یافته است.

این درحالی است که روند نزولی قیمت‌ها از هفته اخیر در حالی آغاز شد که با ورود قوه قضاییه و شناسایی اختلال گران ارزی و بازار سکه و طلا، قیمت‌ها تا حدود زیادی در بازار کنترل شده است.

گفتنی است با جدی‌تر شدن نظارت در بازار ارز و همچنین جلوگیری از فعالیت دلالان پیش بینی می‌شود که افت قیمت‌ها همچنان ادامه پیدا کند و قیمت ارز در بازار و به دنبال آن قیمت سکه و طلا نیز بیش از پیش کاهش یابد.