حل چالش‌های تبادلات مالی بین‌المللی در شرکت‌های دانش بنیان

با مسدود شدن حساب‌های بین‌المللی بانکی و فشار بیش از پیش تحریم‌ها، تبادلات مالی به یکی از دغدغه‌های اصلی کشور تبدیل شده و در این راستا یکی از شرکت‌های دانش بنیان داخلی به حل این دغدغه پرداخته است.

به گزارش راهبرد بانک، پرداخت های بین المللی فاکتور مهم در ارزآوری و یا ارز بری در کشور هستند. در حال حاضر این پرداخت ها به علت فشار روزافزون تحریم ها و مسدودشدن حساب های بانکی به یکی از چالش های اساسی در کشور تبدیل شده است. سرعت انتقال پایین و حتی ناموفق بودن انجام پرداخت ها سبب بروز مشکلاتی اساسی شده است. دانش بومی و تلاش بی وقفه تیم متخصص و جوان یک شرکت دانش بنیان داخلی با نام بیت راه سبب حل این چالش شده است.

بیت راه در قالب یک درگاه ارز دیجیتال اﻣﮑﺎن ﭘﺮداﺧﺖ ﺑﯿﻦ اﻟﻤﻠﻠﯽ را ﺑﺮای ﻣﺸﺎﻏﻞ آﻓﻼﯾﻦ و آﻧﻼﯾﻦ ﻓﺮاﻫﻢ می کند و چالش های متعدد موجود در پرداخت های بین المللی از جمله عدم امکان دریافت انلاین پول درتبادلات بین المللی، مسدود بودن حساب های بانکی، سرعت انتقال و تسویه پایین پرداخت های آنلاین و کارمزد بالای این تراکنش ها را برطرف می کند.

این درگاه، با الگوگیری از درگاه‌های سنتی امکان انتقال دریافت و پرداخت پول با ارز رمزهای رایج دنیا بر بستر بلاک چین برای کاربران خود فراهم می کند و می تواند مسیر رشد کسب و کارهای کشور را در شرایط تحریمی کنونی هموار سازد.

ایده بیت راه سال ۱۳۹۸ در دل هلدینگ ارنیکا ظهور کرده و یکی از ۹ زیر مجموعه خانواده بزرگ ارنیکاست که در راستای تاثیر هرچه بیشتر تکنولوژی برکسب و کارهای کشور گام بر می دارد.
تمامی کسب‌ و کارهای دارای مشتریان بین المللی مانند هتل‌ها، دانشگاه‌ها، شرکت‌های هواپیمایی، کسب‌ و کارهای گردشگری، بیمارستان‌ها می توانند با استفاده از درگاه بیت راه چالش تبادلات مالی خود را رفع کنند.

دارندگان کسب‌ و کارهای ایرانی می‌توانند از طریق ثبت‌نام در سایت بیت راه به آدرس https://bitrah.com  از این خدمات درگاه ارزی با استفاده از رمزارزها استفاده کنند.