جعلی بودن گروه تلگرامی به نام دکتر همتی

روابط عمومی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران از جعلی بودن همه گروه های تلگرامی خبر داد که به نام «عبدالناصر همتی» رئیس کل این بانک، وجود دارد

به گزارش راهبرد بانک ، به نقل از روابط عمومی مرکزی عصر دوشنبه تصریح کرد: به تازگی مشاهده شده است برخی افراد سودجو به راه اندازی صفحاتی با عنوان عبدالناصر همتی در گروه های تلگرام اقدام کرده اند.
بر پایه اعلام بانک مرکزی، همه گروه های تلگرامی با نام رییس کل بانک جعلی است و وی در هیچ یک از گروه های تلگرام در فضای مجازی عضویت ندارد.
به گزارش ایرنا، بیست و سوم آذرماه امسال نیز بانک مرکزی در پی انتشار برخی جملات جعلی منتسب به رئیس کل این بانک اعلام کرد: مردم به اخبار غیر رسمی بازار پول و ارز توجهی نکنند.
این روابط عمومی تصریح کرده بود با توجه به روند کاهشی نرخ ارز در بازار و تقویت مداوم ارزش پول ملی، برخی کانال های ناشناخته مجازی با انتشار جملات جعلی در مورد «وضعیت اقتصادی کشور»، «هزینه بر بودن پایین نگاه داشتن قیمت ارز برای بانک مرکزی» و انتساب آن به عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی تلاش می کنند نسبت به بازار پول و ارز در بین مردم نگرانی ایجاد کنند.
روابط عمومی بانک مرکزی پیشتر تاکید کرده بود سخنان رئیس کل این بانک در سایت بانک مرکزی، رسانه های رسمی کشور و اینستاگرام وی منعکس می شود.