جشنواره برفاره رفاه/ اعلام دومین برنده قرعه کشی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی راهبرد بانک ،به نقل از  روابط عمومی شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه، اولین برنامه قرعه کشی جشنواره برفاه رفاه به صورت زنده از شبکه ۳ سیما به روی آنتن رفت. دومین برنده خوش شانس قرعه کشی ۸ بهمن ماه و برنده خودرو برلیانس جناب آقای محمد زاهدی فر از تهران بود. برگزاری جشنواره جدید […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی راهبرد بانک ،به نقل از  روابط عمومی شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه، اولین برنامه قرعه کشی جشنواره برفاه رفاه به صورت زنده از شبکه ۳ سیما به روی آنتن رفت. دومین برنده خوش شانس قرعه کشی ۸ بهمن ماه و برنده خودرو برلیانس جناب آقای محمد زاهدی فر از تهران بود.

برگزاری جشنواره جدید رفاه با نام «برفاه» از ۸ دی ماه ۹۷ همزمان با آغاز فصل زمستان با جایزه خودرو برلیانس برای هر شرکت کننده با تخفیفات گسترده بیش از ۳ هزار قلم کالا از ۲۰ الی ۷۰ درصد تخفیف در فروشگاه های رفاه سراسر کشور آغاز شده است.  افتتاح ۴۰ شعبه جدید به وسعت ۵۲ هزار متر مربع، برگزاری ۴۰ کنسرت در شهرهای مختلف با اجرای همزمان ۴ خواننده مطرح موسیقی پاپ، برگزاری جشن و عرضه کالاهای با کیفیت با تخفیفات استثنایی از برنامه های ویژه جشنواره برفاره رفاه است.

برنامه زنده جشنواره جدید «برفاره» که پخش آن از ۶ بهمن ماه آغاز شده است،قبل از اخبار شبانگاهی ساعت ۲۲ از شبکه ۳ سیما به طور زنده به روی آنتن می رود.
هر  ۱۰۰ هزار تومان ۱ امتیاز و مانند قرعه کشی های قبلی، با افزایش امتیاز و خریدهای بیشتر از فروشگاه های رفاه در سراسر کشور، مشتریان گرامی می توانند شانس خود را جهت برنده شدن در قرعه کشی افزایش دهند. مشتریان گرامی در هر روزی که از فروشگاه های رفاه خرید کنند با کد قرعه کشی ارسال شده به شماره موبایل شان فقط تا آخر همان هفته جاری در قرعه کشی شرکت داده می شوند. مشتریان می توانند جهت شرکت در قرعه کشی بعد از خرید شماره موبایل را جهت ثبت در سامانه به صندوق دارهای مستقر در فروشگاه ها ارائه دهند.

گفتنی است مشتریان گرامی می توانند اخبار جدید و اسامی برندگان جشنواره “برفاره” رفاه را از طریق سایت اینترنتی، اینستاگرام، تلگرام، اپلیکشین و آپارات رفاه در فضای مجازی دنبال کنند.

همچنین همکاران مرکز تماس شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه با شماره ۵۴۷۷۸ -۰۲۱ آماده پاسخگویی به مشتریان گرامی هستند.