تجدید میثاق کارکنان بانک مهر اقتصاد با آرمان های انقلاب اسلامی

مديران و کارکنان بانک مهر اقتصاد همگام با اقشار مختلف مردمِ سراسر کشور با حضور در راهپیمایی چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، با آرمان‌های امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و شهدا تجدید بیعت کردند.

به گزارش راهبرد بانک ،به نقل از روابط عمومی بانک ،این بانک با برپایی نمایشگاه و غرفه محصولات فرهنگی در مقابل شعبه خیابان آزادی ضمن اجرای برنامه هايي چون پاسخگویی به سوالات شرعی در حوزه بانکداری، گريم كودكان و اهداي هداياي تبليغاتي، پذیرای راهپیمایان میلیونی مراسم گرامیداشت ۲۲ بهمن بود.

علی رضا چهره _ معاون حقوقی و  وصول مطالبات بانك _ در حاشیه مراسم راهپيمايي مردم تهران، گفت: از ابتداي پيروزي انقلاب اسلامي تا به امروز، ملت همیشه در صحنه ایران با حضور همیشگی خود نشان داده اند كه ذره ای از اهداف و آرمان هاي انقلاب عقب نشيني نكرده اند و همواره پشتيبان كشور و ولایت فقیه بوده اند.

وی در ادامه افزود: امسال نیز در چهلمین سالروز پیروزی انقلاب و با وجود دشمني هاي مداوم جبهه استکبار، حضور باشكوه مردم بيشتر از هر زمان ديگري احساس می شد و این حماسه ميليوني هموطنان عزیز به تمامی دنیا ثابت کرد كه انقلاب اسلامی ایران در برابر همه کینه توزی ها و تهدیدات، مقاوم و استوار به راه خود ادامه می دهد.

محمد قضایی _ معاون اعتبارات و بین الملل بانک _ نیز با حضور در این مراسم با اشاره به اهمیت حضور حداکثری در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن گفت: كارکنان بانک مهر اقتصاد، همگام با مردم  انقلابي و همیشه در صحنه سراسر کشور با حضور گسترده در راهپیمایی دشمن شکن ۲۲ بهمن٬ با خلق حماسه ای دیگر در دفاع از آرمان های انقلاب، امام(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و شهدا مشارکت دارند.