تاکید مدیرعامل بانک سینا بر لزوم تلاش در جهت تقویت سنت قرض الحسنه

مدیرعامل بانک سینا در سفر به استان اصفهان ضمن بازدید از شعب منطقه و دیدار با همکاران این استان بر لزوم تلاش در جهت تقویت سنت پسندیده قرض‌الحسنه و ترویج این امر نیکو تاکید کرد.

به گزارش راهبرد بانک، به نقل از بانک سینا، دکتر ایمانی در بازدید از شعب بانک در شهرضا، مبارکه و زرین شهر با اشاره به نقش والای مسئولیت اجتماعی در تحقق بانکداری اجتماعی و آمادگی این بانک جهت ارائه خدمات قرض الحسنه به اقشار آسیب‌پذیر جامعه اعلام کرد: این بانک از طریق امضای تفاهم‌نامه همکاری با بنیاد علوی، در جهت حمایت از صنوف و کسب و کارهای کوچک و آسیب دیده از کرونا با اعطای وام قرض الحسنه حمایت نموده و اقدامات مناسبی را به انجام رسانده است.
مدیرعامل بانک سینا در ادامه این بازدید به قدمت تاریخی و پتانسیل بالای منطقه اصفهان در افزایش سهم بازار بانک اشاره کرد و گفت: با شناسایی بازارهای هدف و تعامل با شرکت‌های حقوقی می‌توان در تحقق اهداف ترسیم شده اقدام و با استفاده از استراتژی های هوشمندانه برای افزایش سهم بیشتر بازار تلاش کرد.
دکتر ایمانی تصریح کرد: پیشینه و قدمت بالای استان اصفهان با برخورداری از زیرساخت‌های مناسب و پتانسیل بالا این قابلیت را دارد که با استفاده از امتیازات بانک عزم خود را برای ارتقای عملکرد و تحقق اهداف مورد انتظار جزم کنیم.
دکتر ایمانی با قدردانی از تلاش همه جانبه همکاران در راستای تحقق اهداف و سیاست‌های اتخاذ شده بانک اعلام کرد: تلاش همکاران به منظور پیشبرد برنامه ها به ویژه از طریق بازاریابی موثر و منظم و اجرای برنامه های هدفمند در جهت کاهش مطالبات منجر به بهبود شاخص های عملکردی شده است‌.
دکتر ایمانی در پایان سخنان خود ابراز امیدواری کرد بانک سینا با تدوین و اجرای برنامه های حمایتی در زمینه بانکداری قرض الحسنه، نقش مهمی در تبیین آثار اجتماعی قرض دادن و تقویت نگرش انساندوستانه کمک به همنوع ایفا نماید.
گفتنی است در این سفر معاون امور شعب و مناطق و مدیران امور حوزه مدیرعامل و روابط عمومی، بازرسی و بانکداری اسلامی نیز حضور داشتند و در ادامه سفر از شعبه در حال احداث آپادانا نیز بازدید به عمل آوردند.