بانک سینا از مزیت های رقابتی مطلوبی برخوردار است

مدیر امور حوزه مدیرعامل و روابط عمومی بانک سینا در راستای اجرای طرح ۵۵۵ در بانک و حضور در جمع کارکنان منطقه آذربایجان غربی و کردستان در ارومیه، بانک سینا را برخوردار از رقابتهای مزیتی مطلوب در جهت افزایش سهم بازار دانست.

به گزارش راهبرد بانک،به نقل از روابط عمومی بانک سینا ،دکترشیخ الاسلامی با بیان آنکه بانک سینا به دلیل برخورداری از ساختار مستحکم، چابک و کارآمد، می تواند به جایگاههای بهتر در نظام بانکی برسد، اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش مستمر و خستگی ناپذیر همکاران، وضعیت عملکردی بانک سینا به نقطه مطلوبی رسیده اما با توجه به امتیازات و ظرفیت های موجود، انتظار بیشتری از مجموعه وجود دارد.

وی تصریح کرد: بانک سینا در راستای افزایش سهم بازار، طرح ۵۵۵ را با شرایط رقابتی مطلوب به اجرا گذاشته که مشتریان با سلایق و علایق متعدد را شامل می شود و استفاده بهینه از این طرح و موقعیت می تواند نقطه عطفی در کارنامه بانک، افزایش سهم بازار و نهایتا بهبود جایگاه فعلی شود.
مدیر امور حوزه مدیرعامل و روابط عمومی بانک سینا همچنین اظهار داشت: جذب منابع ارزان قیمت، بانک را در مسیر توسعه و پیشرفت قرار خواهد داد و برای تحقق این مهم تمام کارکنان صف و ستاد باید توجه ویژه ای به توسعه خدمات بانکداری الکترونیک و مشتری مداری به عنوان یک مزیت رقابتی مهم داشته باشند.
وی در ادامه افزود: افزایش سهم بازار در عرصه رقابت بانکداری فعلی، شیوه های نوآورانه و مشتری مداری موثر را طلب می کند و بانکی که در این امر موفق تر پیش رود، قادر به جذب منابع بیشتر و سود عمیلیاتی بالاتری خواهد شد.
گفتنی است در ادامه مراسم، حیدری مدیر منطقه آذربایجان غربی بانک سینا، ضمن تشریح عملکردها و قدردانی از زحمات همکاران، ابراز داشت این منطقه در ۶ ماهه اول سال جاری، رتبه اول مناطق را از منظر BSC کسب کرده است. در این دیدار، روسای شعب منطقه نظرات خود را ارائه دادند.