نماد ۳ شرکت در فرابورس درج شد

شرکت‌های تهیه و توزیع غذای دنا آفرین فدک با نماد معاملاتی «گدنا»، توسعه مسیر برق گیلان با نماد معاملاتی «بگیلان» و شرکت بیمه تجارت نو با نماد معاملاتی «وبنو» به جمع فرابورس‌نشین‌ها پیوستند.

به گزارش راهبرد بانک،  شرکت بیمه تجارت نو پس از احراز کلیه شرایط پذیرش فرابورس به عنوان دویست و هجدهمین نماد معاملاتی(یکصد و سی‌امین شرکت در بازار دوم)، در فهرست نرخ‌های فرابورس درج شده است.

این شرکت که در تاریخ یکم اردیبهشت سال ۹۵ نزد سازمان بورس و اوراق بهادار ثبت و در روز ۵ آذرماه سال گذشته پذیرش شده، با نماد معاملاتی «وبنو» در گروه بیمه و صندوق بازنشستگی بجز تامین اجتماعی و زیرگروه فعالیت‌های مالی و اجرائی به جمع بازار دومی‌های فرابورس اضافه شده است.

همچنین شرکت توسعه مسیر برق گیلان پس از احراز کلیه شرایط پذیرش فرابورس به عنوان دویست و نوزدهمین نماد معاملاتی(یکصد و سی و یکمین شرکت در بازار دوم) در فهرست نرخ‌های فرابورس ایران درج شده است.

گفتنی است این شرکت هم که در تاریخ ۱۸ فروردین سال ۹۷ نزد سازمان بورس و اوراق بهادار ثبت شده و در تاریخ ۲۸ بهمن سال گذشته پذیرش شده و با نماد معاملاتی «بگیلان» در گروه عرضه برق، گاز، بخار و آبگرم و زیرگروه تولید انتقال و توزیع نیروی برق به جمع بازار دومی‌های فرابورس اضافه شده است.

این گزارش می‌افزاید: شرکت تهیه و توزیع غذای دنا آفرین فدک نیز پس از اجراز کلیه شرایط پذیرش به عنوان دویست و بیستمین نماد معاملاتی(یکصد و سی و دومین شرکت در بازار دوم) در نرخ‌های فرابورس درج شد.

این شرکت هم که در روز ۱۶ مهر سال گذشته پذیرش و در تاریخ ۱۵ تیرماه امسال نزد سازمان بورس و اوراق بهادار ثبت شده، با نماد معاملاتی «گدنا» در گروه هتل و رستوران روی تابلوی فرابورس نشسته است.

 

 

منبع : ایبنا