رزرو هتل در تبریز با قیمت مناسب

با رزرو هتل از علی بابا می‌توانید از امکانات هتل ها در تبریز بهره‌مند شوید. تبریز شهری است که هتل‌های زیبا و فراوانی دارد پس هنگام اقدام به رزرو هتل های تبریز تلاش کنید تا بهترین آن را انتخاب کنید.

به گزارش راهبرد بانک، تبریز شهری است که هتل‌های زیبا و فراوانی دارد پس هنگام اقدام به رزرو هتل های تبریز تلاش کنید تا بهترین آن را انتخاب کنید. با رزرو هتل از علی بابا می‌توانید از امکانات هتل ها  در تبریز بهره‌مند شوید.  

 

هتل جهانگردی تبریز / یک ستاره

آیا می‌خواهید یک شب در یک هتل با بودجه کم بمانید؟ در این حالت، هتل ۱ ستاره جهانگردی تبریز، انتخابی مناسب برای شماست. این هتل در داخل پارک ال گلی واقع شده است. بنابراین، شما در واقع در یکی از معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری تبریز قرار دارید. همچنین مترو اِلگُلی، مترو سهند و ایستگاه اتوبوس در بلوار باکری گزینه‌های شما برای استفاده از وسایل نقلیه عمومی برای رسیدن به سایر جاذبه‌های توریستی در مرکز شهر است.

 

پارک ال گلی کمی با قلب شهر فاصله دارد، جایی که بیشتر جاذبه‌های گردشگری در آن واقع شده است. اما همانطور که گفته شد، شما از طریق حمل و نقل عمومی به آنها دسترسی آسان دارید. موزه استاد شهریار، برج ساعت، موزه آذربایجان، مقبره شعرا، موزه اندازه گیری، موزه سفالگری تبریز و موزه تاریخ طبیعی تبریز برخی از این مکان‌ها هستند. شما می‌توانید هر روز صبح از هوای تازه این پارک لذت ببرید و در حالی که در این هتل هستید از شلوغی شهر دور باشید.

 

امکانات و خدمات هتل

به عنوان یک هتل متوسط ​​۱ ستاره، هتل تبریز جهانگردی تعدادی از امکانات و خدمات را ارائه می‌دهد. می‌توانید از پارکینگ رایگان هتل با ظرفیت ۳۰ وسیله نقلیه استفاده کنید. همچنین یک مینی بار در لابی وجود دارد. پذیرش ۲۴ ساعته است و یک آشپزخانه وجود دارد که می‌توانید وعده‌های غذایی خود را تهیه کنید. از Wi-Fi پر سرعت استفاده کنید تا خاطرات خود را در تبریز با خانواده و دوستان خود به اشتراک بگذارید. همچنین، از آنجا که این هتل B&B است ، صبحانه رایگان است. خانواده‌ها می‌توانند از ویژگی‌های کودکانه هتل بهره‌مند شوند. همه کودکان زیر ۸ سال می‌توانند به صورت رایگان در هتل بمانند.

 

امکانات هتل

در هتل جهانگردی تبریز سه نوع اتاق وجود دارد. می‌توانید بین اتاق دوقلو، اتاق دوقلوی لوکس یا اتاق چهار نفره انتخاب کنید. حمام اختصاصی، یخچال، کمد و تلویزیون در همه اتاق‌ها وجود دارد. اگر به دنبال هتل با بودجه مناسب هستید، هتل جهانگردی تبریز می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. با رزرو هتل از علی بابا می‌توانید به از اقامت در این هتل آسوده خاطر باشید.         

 

هتل گسترش تبریز / ۴ ستاره

برای رزرو هتل های تبریز از این سایت اقدام کنید، هتل گسترش تبریز با بهره‌گیری از فضای اطراف انواع شیرینی فروشی‌ها و مغازه‌های آجیل، یکی از بهترین آنهاست. مکان‌ها و موزه‌های مختلف تاریخی در مجاورت مسلماً مسحور کننده هستند.  مسجد کبود (آبی)، بازار تبریز، قلعه بابک، موزه آذربایجان، باغ گلستان، تنها چند مکان برای گم شدن در میراث غنی تبریز است که به شما پیشنهاد می‌کند. رستوران ادیبی یک سالن پیتزا قابل توجه در نزدیکی هتل گسترش است. این مکان برای حمل و نقل عمومی مناسب است با این اوصاف اگر هتل گسترش را می‌پسندید، هنگام رزرو هتل از علی بابا آن را جستجو کنید.

با برخورداری از متواضع‌ترین و مودب‌ترین کارمندان، که سعی می‌کنند اتاق شما را به صورت منظم حفظ کنند، هتل گسترش دارای ۱۴۵ اتاق است که امکانات اصلی آن از قبیل یک تخت یک نفره / دو نفره، کمد لباس، حمام، AC و گرمایشی را در خود جای داده است.

 

امکانات هتل گسترش تبريز

این هتل مانند یک بازارچه، فروشگاه هدایا و سوغاتی، فروشگاه صنایع دستی، رستوران و کافه است. این هتل همچنین دارای استخر رایگان، وای فای، پارکینگ عظیم، سرویس ۲۴ ساعته اتاق و یک چایخانه است. هتل گسترش از جزئیات کمی برای مشتری خود مراقبت می‌کند و نمازخانه، تالار عروسی را نیز ارائه می‌دهد. هتل یک منطقه بدون سیگار است اما شما می‌توانید اتاق‌های جدا از سیگار را انتخاب کنید.

شما می‌توانید از خوردن صبحانه در رختخواب و بوفه لذت ببرید که طعم غذای سنتی را با غذاهای متنوع قاره‌ای و همچنین قهوه خانه و کافه برای شما به ارمغان می‌آورد.

با داشتن یک هتل ۴ ستاره، بهترین گزینه برای یک نفر مجرد و افراد در سفرهای کاری مطابق بررسی‌ها است. کلیه روش‌های پرداخت عمده قابل قبول است. علاوه بر این، فرودگاه و ترمینال هرکدام با مسافت ۱۰-۱۵ دقیقه و راه آهن ۳۰ دقیقه با هتل فاصله دارند. اگر می‌خواهید هتل شما در نزدیکی مکان‌های مهم گردشگری قرار داشته باشد، هتل گسترش مکان مناسبی برای شماست. همیشه می‌توانید با کمک گرفتن از هتل، تاکسی بگیرید. با رزرو هتل های تبریز می‌توانید به انتخاب این هتل بپردازید.

 

هتل آزادی تبریز/ سه ستاره

هتل ۳ ستاره آزادی از تابستان سال ۲۰۱۸ پذیرای میهمانان بوده است. این هتل در مرکز تبریز واقع شده است و در نزدیکی نقاط دیدنی اصلی تبریز قرار دارد. بنابراین، بازدید از چندین بک گراند دیدنی به شهر امکان‌پذیر شده است. علاوه بر این، ایستگاه اتوبوس فقط در همین نزدیکی است و می‌توانید با اتوبوس به این جاذبه‌ها برسید و از تماشای شهر لذت ببرید. بازار تبریز، میدان ساعت، مسجد آبی و مجلس قانونگذاری تبریز در همه جا واقع شده است.

فاصله زمینی تبریز تا تهران چقدر است؟

درباره هتل آزادی تبریز

این هتل یک هتل ۴ طبقه است که شامل ۵۰ اتاق است. بسته به نیاز خود می‌توانید اتاق‌های یک تخته تا چهار تخته را انتخاب کنید. هتل آزادی تبریز B&B است به این معنی است که می‌توانید هر روز صبح یک صبحانه رایگان بخورید. علاوه بر این، هتل برای کودکان مناسب است. در نتیجه، در صورت عدم استفاده از خدمات هتل، بچه‌های زیر ۶ سال رایگان هستند.

 

امکانات هتل آزادی

هتل آزادی تبریز دارای جدیدترین فناوری و تجهیزاتی است که یک هتل ۳ ستاره در اختیار دارد. هتل ۴ طبقه است و دارای ۴۳ اتاق است. با توجه به نیاز خود می‌توانید از بین بسیاری از گزینه‌های اتاق انتخاب کنید. یک رستوران با ظرفیت ۱۵۰ نفره وجود دارد که می‌توانید در آن غذاهای ایرانی خوشمزه تهیه کنید. علاوه بر این، یک فضای پارکینگ با ظرفیت ۷۰ اتومبیل برای راحتی بیشتر شما وجود دارد. علاوه بر این، پذیرش ۲۴ ساعته در هرگونه سؤال به شما کمک می‌کند.

 

امکانات اتاق هتل آزادی

اتاق‌های هتل آزادی تبریز دارای تلویزیون، وای فای، یخچال، تلفن و مبلمان است. همچنین یک سرویس اتاق برای راحت‌تر کردن اقامت شما وجود دارد. سیستم چیلر، بخاری و تهویه هوا وجود دارد. علاوه بر این، یک حمام با تمام لوازم بهداشتی رایگان وجود دارد. با رزرو هتل از علی بابا می‌توانید به انتخاب این هتل پرداخته و از امکانات هتل آزادی تبریز بهره‌مند شوید. در نهایت باید گفت تبریز شهری است که هتل‌های زیبا و فراوانی دارد پس هنگام اقدام به رزرو هتل های تبریز تلاش کنید تا بهترین آن را انتخاب کنید.