رونق کسب و کار صرافان با بسته اعتباری جدید بانک دی

بانک دی با هدف توسعه کسب و کار صرافان از دو خدمت ویژه در قالب «بسته اعتباری صرافان» رونمایی کرد.

به گزارش راهبرد بانک، به نقل از روابط عمومی بانک دی، رحیم طاهری، عضو هیئت مدیره بانک دی با اعلام این خبر افزود: تمامی شرکت های صرافی حقوقی دارای مجوز از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران می توانند از تسهیلات این طرح برای تعمیر و تجهیز و ایمن سازی صرافی، خرید لوازم و تجهیزات  و همچنین خرید دفتر در قالب عقود مرابحه و یا اجاره به شرط تملیک بهره مند شوند.

طاهری با اشاره به این که یکی از نقاط قوت این بسته اعتباری، توجه به سطح و توان درآمدی صرافان است، گفت: مدت اقساط بازپرداخت برای متقاضیان دریافت خدمت در قالب این بسته اعتباری، حداکثر تا ۶۰ ماه در نظر گرفته شده‌است.

عضو هیات مدیره بانک دی با بیان این که صدور ضمانت نامه حسن انجام تعهد، خدمت دیگر بسته اعتباری صرافان است، گفت: با توجه به الزام صرافان مبنی بر ارائه ضمانت نامه به نفع بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به منظور اخذ مجوز فعالیت، ضمانت نامه حسن انجام تعهد در کوتاه ترین زمان و با کمترین مبلغ سپرده نقدی در قالب این بسته اعتباری در بانک دی صادر می شود.
مشتریان گرامی برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به شعب بانک دی در سراسر کشور مراجعه کرده و یا با مرکز ارتباط با مشتریان دی (شماره تلفن‌های ۲۸۹۳۰ و ۲۷۲۶) تماس بگیرند.

 

منبع : ایبنا